I natt lördag 14 sep kl:2.40 (söndag) , sänder TV 3 första delen av miniserien Hiroshima. Man får se vad som ledde fram till bombningarna av Hiroshima och Nagasaki.
Klart sevärd serie - typ dramadokumentär. Andra delen kommer förmodligen nästa vecka.
Hiroshima
Re: Hiroshima
Typiskt jag kommer då förmodlingen vara så trött så att jag stupar vid TVn.slither skrev:I natt lördag 14 sep kl:2.40 (söndag) , sänder TV 3 första delen av miniserien Hiroshima. Man får se vad som ledde fram till bombningarna av Hiroshima och Nagasaki.
Klart sevärd serie - typ dramadokumentär. Andra delen kommer förmodligen nästa vecka.
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Programmera videon, kanske...?Relay skrev:Typiskt jag kommer då förmodlingen vara så trött så att jag stupar vid TVn.slither skrev:I natt lördag 14 sep kl:2.40 (söndag) , sänder TV 3 första delen av miniserien Hiroshima. Man får se vad som ledde fram till bombningarna av Hiroshima och Nagasaki.
Klart sevärd serie - typ dramadokumentär. Andra delen kommer förmodligen nästa vecka.![]()
![]()
![]()
02:40 Hiroshima
Japansk-kanadensiskt dramaserie från 1995. Del 1 av 2. En miniserie som ger en bild av händelserna som ledde till det katastrofala beslutet att bomba Hiroshima. I rollerna: Kenneth Welsh, Wesley Addy, Richard D Masur. (64936080)
04:45 Hiroshima
Japansk-kanadensiskt dramaserie från 1995. Del 2 av 2. (5785912)
Japansk-kanadensiskt dramaserie från 1995. Del 1 av 2. En miniserie som ger en bild av händelserna som ledde till det katastrofala beslutet att bomba Hiroshima. I rollerna: Kenneth Welsh, Wesley Addy, Richard D Masur. (64936080)
04:45 Hiroshima
Japansk-kanadensiskt dramaserie från 1995. Del 2 av 2. (5785912)
Finns ingen chans här i folkhögskolanB Hellqvist skrev:Programmera videon, kanske...?Relay skrev:Typiskt jag kommer då förmodlingen vara så trött så att jag stupar vid TVn.slither skrev:I natt lördag 14 sep kl:2.40 (söndag) , sänder TV 3 första delen av miniserien Hiroshima. Man får se vad som ledde fram till bombningarna av Hiroshima och Nagasaki.
Klart sevärd serie - typ dramadokumentär. Andra delen kommer förmodligen nästa vecka.![]()
![]()
![]()
![]()
Re:Hiroshima
Tackar för tipset, hade nog missat programmet/miniserien om jag inte uppmärksammat det här
Både del 1 och 2 sändes efter varann.
Välgjord dramadokumentär.
MVH
Välgjord dramadokumentär.
MVH