Biljettsläpp?
Biljettsläpp?
Är datumet satt eller finns det någon som har en aning om när biljetterna till Sagan om de två tornen släpps?
datumet är enligt en kille i min klass fortfarande hemligt men jag snackade med honom och han ska sova utanför så han ska köpa en biljett till mig!!! jaaaaaaa!!!! hoppas bara han kommer ihåg det...!!! jag ska gå på premiären av de två tornen...e SUPERGLAD nu!!!!
jaja...nu ska jag försöka lugna ner mig...*andas sakta*
jaja...nu ska jag försöka lugna ner mig...*andas sakta*
med samma kaos?
samma kaos som i fjol? kraschade bokningssystem etc?
hoppas bara att det blir lite roligare köande i Skövde i år - om man jämför med vad andra har berättat om line parties etc - avundsjuk på dom som verkar ha haft MYCKET ROLIGT! ...

hoppas bara att det blir lite roligare köande i Skövde i år - om man jämför med vad andra har berättat om line parties etc - avundsjuk på dom som verkar ha haft MYCKET ROLIGT! ...
-
Trippad kick
- Medlem
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, om jag inte orkar köa så gör det nog inte så mycket om jag ser tornen en dag mer eller mindre. Fast nu har iofs. två kompisar sagt att de gärna står och huttrar i kylan med mig för att få biljetter, känns lite halvtaskigt av mig med tanke på att de inte annars är så förtjusta i SoR, men man får väll ta tillfället i akt 
tja, försök på ett annat ställe
här hemma fick vi hela tre föreställningar (den 22:a och 2 den 24:e februari) - men å andra sidan hade jag ju redan sett filmen ett ANTAL gånger i Skövde vid det laget

edit: fast självklart såg jag alla tre gångerna hemma också
LOL
här hemma fick vi hela tre föreställningar (den 22:a och 2 den 24:e februari) - men å andra sidan hade jag ju redan sett filmen ett ANTAL gånger i Skövde vid det laget
edit: fast självklart såg jag alla tre gångerna hemma också
Senast redigerad av 1 Ioreth, redigerad totalt 16 gånger.