Jag har för mig att de kommit ca en månad innan nästa film kommit...Danne skrev:Det stämmer säkert... Har inte de andra förlängda kommit i november? (Minns inte...)
/A
Men nu kommer det ju ingen "nästa film"...Usquebaugh skrev:Jag har för mig att de kommit ca en månad innan nästa film kommit...Danne skrev:Det stämmer säkert... Har inte de andra förlängda kommit i november? (Minns inte...)
Never forget, never forgive!Calan skrev:Jag håller med om att biobesökarna redan fått fel uppfattning om hela sagan! Men jag har insett att det är omöjligt att göra precis som i boken! Men tro inte att jag förlåter "felen"...
ROTK-EE på Biograferna då?Men nu kommer det ju ingen "nästa film"...Då får vi ju vänta i evighet!
![]()
![]()
/Anders
Vad sägs om Svarta Porten?Christian von Habsburg skrev:Vad tror mitt herrskap att boxen kommer att innehålla för staty?
En staty av Aragorn i kungamundering, eller kanske en ring?
Jag minns ett gammelt rykte om att Maorier anlitats för att spela Duredain. Jag har aldrig hört något mer om det, men i ROTK så rider iallafall Gandalf igenom de skogar som jag antar Druedain borde leva i.Martinus skrev:Vad jag vet kommer Sarumans död (i början av filmen!Calan skrev:Hoppas dom har lagt den halvtimmen på Fylkes rensning!) att vara med, plus mer utanför Svarta porten (med Saurons språkrör), samt en förlängning av Sams och Frodos vandring genom Mordor, plus (möjligen) Denethor och palantíren, plus Gandalfs konfrontation med nazgûlernas ledare (den var med i trailern men inte i biofilmen).
Dúnedain nergjordes väll av de svarta ryttarna innan 3'e boken?jimPeMelin skrev:Jag minns ett gammelt rykte om att Maorier anlitats för att spela Duredain. Jag har aldrig hört något mer om det, men i ROTK så rider iallafall Gandalf igenom de skogar som jag antar Druedain borde leva i.
Jag hoppas hoppas hoppas att de är med, har rådslag med Gandalf och Theoden och sedan dräper Orcher i massor! :D
Druédain. Skogarnas vildmän. Woserna. Ghân-buri-Ghân och hans glada gossar.Orlando skrev:Dúnedain nergjordes väll av de svarta ryttarna innan 3'e boken?jimPeMelin skrev:Jag minns ett gammelt rykte om att Maorier anlitats för att spela Duredain. Jag har aldrig hört något mer om det, men i ROTK så rider iallafall Gandalf igenom de skogar som jag antar Druedain borde leva i.
Jag hoppas hoppas hoppas att de är med, har rådslag med Gandalf och Theoden och sedan dräper Orcher i massor!