Hjälp mej me ett skolarbete om Hitler!!!!
Hjälp mej me ett skolarbete om Hitler!!!!
Behöver lite fakta om hitler... du kan väl skriva lite så är du schyst..
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Cocke,
Varför ska vi göra det när du hur enkelt som helst kan söka på google, som Petter D sa, eller går till stadens eller skolans bibliotek och söker information där.
/Martin
Varför ska vi göra det när du hur enkelt som helst kan söka på google, som Petter D sa, eller går till stadens eller skolans bibliotek och söker information där.
/Martin
- Martin Lundvall
- Medlem
- Kontakt:
Sök på forumet. Jag gjorde en snabb sökning, här är alla ämnen som har Hitler i sig. Så det är bara att välja och vraka, 1072 sökträffar. Om det är något mer specifikt du undrar över så ställ gärna en fråga. Då är det större chans att du får svar än bara om du skriver ”skriv om Hitler till mig”. Jag tror det bästa är att gå till biblioteket och låna en bra bok om Hitler det går nog snabbare för då är det mindre chans att du missar någon fakta.
Jag hoppas du inte ser som ohjälpsamma. Det är vi inte men jag tror ingen på forumet är intresserad av att skriva din läxa. Om ifall du är intresserad av att veta varför de flesta av oss inte hoppar av glädje när vi ser din fråga kan du kolla in den här tråden.
/Martin
Jag hoppas du inte ser som ohjälpsamma. Det är vi inte men jag tror ingen på forumet är intresserad av att skriva din läxa. Om ifall du är intresserad av att veta varför de flesta av oss inte hoppar av glädje när vi ser din fråga kan du kolla in den här tråden.
/Martin
-
Martin Månsson
- Medlem
- skruttan_m
- Ny medlem
Re: Hjälp mej me ett skolarbete om Hitler!!!!
Oj oj oj, det finns så himlans mycket intressant att skriva om Hitler så skulle jag påbörja något här hade jag förmodligen lyckats skriva hela din uppsatsCocke skrev:Behöver lite fakta om hitler... du kan väl skriva lite så är du schyst..
Kan säga att en utmärkt bok att använda för detta är Alan Bullocks: Hitler - En studie i Tyranni... Är dock på 744 sidor, men du behöver kanske inte riktigt läsa igenom allt
-
M. Wittmann
- Tidigare medlem
Lite sunt förnuft kanske. Som sagts förut, vill man inte hjälpa någon så behöver man ju faktiskt inte svara alls.cortex skrev:Hur ska vi kunna veta vilka slags inlägg som undanbedes, om vi inte får se hans inlägg? Vi kan ju inte ha nån aning om vilka slags inlägg som inte ska skrivas då.
/Mikael Sundholm
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Hitler föddes väl 1889 i Österrike, smet ifrån den österrikiska värnplikten, tog värvning i tyska armén, var ordonans yunder VK1 där han också fick järnkorset 1:s klass. Han var också med om X antal gasanfall, vilket gjorde honom negativ till att använda gas i 2VK.
Efter 1VK hankade han sig fram som målare.
Efter 1VK hankade han sig fram som målare.