biljettsläpp ändrat
biljettsläpp ändrat
hej allihopa!
min kompis har pratat med SF och biljettsläppet för RoTK kommer inte att vara den 17e som planerat..allra tidigast den 1a dec...när ni hör mer kan ni väl meddela?
/Tora
min kompis har pratat med SF och biljettsläppet för RoTK kommer inte att vara den 17e som planerat..allra tidigast den 1a dec...när ni hör mer kan ni väl meddela?
/Tora
- Mikael Eklund
- Medlem
från sf.se /halmstad:
"Biljetterna till Sagan om konungens återkomst släpps i december
På flera ställen i landet har entusiaster redan börjat köa för att köpa biljetter till Sagan om konungens återkomst. Det har tyvärr visat sig vara i tidigaste laget. Då filmen ännu inte är helt färdigställd, så kan den ännu inte programsättas. Biljettförsäljningen beräknas komma igå i början på december."
tja, vad säger man....
??
// mVh peter
"Biljetterna till Sagan om konungens återkomst släpps i december
På flera ställen i landet har entusiaster redan börjat köa för att köpa biljetter till Sagan om konungens återkomst. Det har tyvärr visat sig vara i tidigaste laget. Då filmen ännu inte är helt färdigställd, så kan den ännu inte programsättas. Biljettförsäljningen beräknas komma igå i början på december."
tja, vad säger man....
// mVh peter
- RingwraithIII
- Medlem
- Kontakt:
Från början var det ju tänkt att de skulle släppas den 17 november.
Jaha tänkte jag och mina kompisar, dags att börja köa...
Så, vi började köa för två veckor sedan...
Tyvärr så släpp biljetterna som sagt den 8 december
Att köa i en månad var inte vad vi hadde tänkt oss, men det går ganska bra, blir lite blött, men det är väldigt roligt!
Jaha tänkte jag och mina kompisar, dags att börja köa...
Så, vi började köa för två veckor sedan...
Tyvärr så släpp biljetterna som sagt den 8 december
Att köa i en månad var inte vad vi hadde tänkt oss, men det går ganska bra, blir lite blött, men det är väldigt roligt!
- RingwraithIII
- Medlem
- Kontakt: