Hearts Of Iron
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- Panzerschreck
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
Nu har jag äntligen fått igång Core patchen, mycekt riktigt tänkte jag inte på att jag har skandinavisk verision som du sa Tobbe!
Nog blir spelet mer komplett med Core, och min spontana känsla är att det är ruggit komplett. Svenska Flottans ringa storlek i icke moddade HOI störde mig, men nu är det ju acceptabelt med skepp med!
/Robert Sköld
Nog blir spelet mer komplett med Core, och min spontana känsla är att det är ruggit komplett. Svenska Flottans ringa storlek i icke moddade HOI störde mig, men nu är det ju acceptabelt med skepp med!
/Robert Sköld
- SuperPalle
- Medlem
Ge dom mycket mer consumersgoods än vad dom behöver, behöver dom 20 så ge dom 100. Då sjunker dissenten fort som fan.Panzershreck skrev:Jag spelar nu som nationalist china, kriget i europa håller på att vinnas. (efter att jag gav sovjet oerhört mycke teknologier, samma sak med de allierade).
Det var ganska intressant för jag gick med de allierade 1938 och förklarade själv krig mot tyskland hehe.
Men nu till frågan, min ärke fiende japan måste krossas, och jag har ganska hög Dissent (23%), hur FAN sänker jag det med kina...
Dom får ju gott och väl all consumers goods och sånt dom behöver
- Panzerschreck
- Medlem
- Panzerschreck
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- SuperPalle
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- Panzerschreck
- Medlem
Snart ger jag upp!
Jag har haft HoI i snart ett år och jag vet fortfarande inte hur man vinner.
Så här ser det ut:

I fallet på bilden:
Jag har överlägsna arméer och de bästa generalerna. Jag kör mycket med tactical bombers för jag har hört att de är bra. Jag ser till att generalerna inte behöver ta befäl över fler divisioner än vad de klarar av.
Men ändå åker jag på stortorsk. Konev har större skill än von Bock, men vad händer, von Bock krossar mig!
Hur vinner man?
EDIT: Under flaggan ser jag att det står 14/9.
Men vad i... Han har ju bara befälet över NIO divisioner. De återstående 5 divisionerna har ju Roskojvskij befäl över. Hur kommer det sig?
Jag har haft HoI i snart ett år och jag vet fortfarande inte hur man vinner.
Så här ser det ut:

I fallet på bilden:
Jag har överlägsna arméer och de bästa generalerna. Jag kör mycket med tactical bombers för jag har hört att de är bra. Jag ser till att generalerna inte behöver ta befäl över fler divisioner än vad de klarar av.
Men ändå åker jag på stortorsk. Konev har större skill än von Bock, men vad händer, von Bock krossar mig!
Hur vinner man?
EDIT: Under flaggan ser jag att det står 14/9.
Men vad i... Han har ju bara befälet över NIO divisioner. De återstående 5 divisionerna har ju Roskojvskij befäl över. Hur kommer det sig?
- Panzerschreck
- Medlem