Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
-
Wolfblitzer
- Medlem
Jag satt och spelade battlefield: SW och kom in på en svensk server som jag tyckte var trevligt.
Men dom som var där var helt puckade, dom kallade mig "bög", "hora" och "neger" hela tiden. Fan vad dom ska förstöra ett bra spel, mina lagkamrater tyckte dom var puckon men dom tyckte att dom var såååååååå bra och coola, men dom körde jämt in i varann och hade skitdålig taktik. Och när jag sköt dom vart dom skitsur medans om dom sköt mig så gratulerade jag dom, ialllafall en som, han som inte så "stick till junglen vävla fittapa. där du bra" typ....
Synd att man inte kan starta en kick-omröstning på Battlefield som man kan på Wolfenstein..

-
Daniel Bratt
- Medlem
ja det finns ju tyvärr idioter som bara måsste jävlas med allt och alla hela tiden

. Men som tur är så kan man slippa dom bara genom att byta server, har man tur så kanske man kommer på en seriös server där alla jobbar som ett lag. Men då ska man har en rackarns tur

-
tobbe
- Medlem
Spela i klan istället och man kan visst starta kickvotes i bf42 skriv bara kickvote och spelarens som du vill kicka numer. Eller så var det bara kick och inte kickvote.
-
Finarvas
- Medlem
-
Kontakt:
Altså.. jag läser aldrig vad nån säger på publicservers.. det är ju helt meningslöst att ta åt sig. Bara spela på och om nån börjar jävlas även i spelet så byt bara server.
-
Wolfblitzer
- Medlem
jamen då får dom som dom vill, jag stannade kvar för att reta dom. Jag ger mig då som säger åt mig att sticka

-
Anckarström
- Medlem
Finns alltid småbarn som tycker det är häftigt att bete sig som idioter bara för att de inte behöver ta konsekvenserna för sina uttalanden/handlingar.
-
Wolfblitzer
- Medlem
Om jag skulle mött några jag visste vad dom hette som gjorde så där mot mig på stan hade jag gått till Polisen dirket. Synd att det blir för anonymt när man spelar

-
Tobbger
- Medlem
-
Kontakt:
Jag har råkat ut för sånt där när jag ska visa olika saker. Förut så hade jag gjort en Warhammer sak. Jag tyckte själv att den var jättesnygg och kulle visa den för andra på ett forum. Men deras kommentarer värmde inte precis.
"va fan e d dä för skit! stick å gräv ner dej jävla mungo!" Det kanske inte var lika starka ord som slickepinnen råkade ut för. Men man blir skitsårad...

-
Morthaur
- Medlem
Tyvärr har det blivit mer och mer sådant i Bf och DC.
Ännu tråkigare är det att bli anklagad som cheater bara för att det går bra för en
-
Morot
- Medlem
jo, stämningen är mer och mer åt counterstrike hållet.. i cs, om man lyckas med ett headshot en enda gång så skriker de att man fuskar, medans de själva kan ha 2-3st på en gång o då heter det "jag är bäst, j*vla nollor"
kanske har med populariteten av spelet att göra? man behöver inte spela länge innan man blir kallad f*cktard och liknande, av nån som är "bättre" än alla andra o som ska bestämma.
jag tröttnar iaf på att spela om det ska vara på det sättet, det är inte längre "roligt", om någon självutnämd führer ska sätta stämningen i alla spelen. det är ju bara ett spel..
-
Lasse
- Medlem
Jo, är ju "lite" dåligt språk nu för tiden i spel, jag och polaren blev kickade från vår favorit Dod server (blev bannade faktiskt) pågrund av att det gick bra för oss....
-
gjabben
- Medlem
Himla dålig stil dom verkar ha haft. Förstör de roliga med BF.
-
Gatzu
- Medlem
Medaljens baksida......
Blir ett spel för populärt kommer det alltid en massa bråkstakar/fjortisar som ska gnälla och svära (milt sagt).
-
AceRimmer
- Medlem
Peiper skrev:Tyvärr har det blivit mer och mer sådant i Bf och DC.
Ännu tråkigare är det att bli anklagad som cheater bara för att det går bra för en
Det är ju för fan den ultimata komplimangen. Om du är legit dvs.
-
Morthaur
- Medlem
AceRimmer skrev:Peiper skrev:Tyvärr har det blivit mer och mer sådant i Bf och DC.
Det är ju för fan den ultimata komplimangen. Om du är legit dvs.
Nej, tycker det är skittråkigt att höra sånt med tanke på att då tror alla man fuskar och vad har man då uppnått med individuell skicklighet?
Men det räcker med att titta på nicken innan man hoppar in för att avgöra om det är värt en runda.
För övrigt, hur många lirar DC och Battlegroup42?