Orcher?
nja, inte leta!
Hela lajvsverige är fullt av dom!
Ta reda på lite mer! på syskonskapet!
Forum, eller å deras gamla sajt med
bild arkiv mm!
http://www.vinyamar.com/~darkeden/langt ... 0999#40999 det är forumet!
Gamla kan jag lägga in om nån är intresserad!
Hela lajvsverige är fullt av dom!
Ta reda på lite mer! på syskonskapet!
Forum, eller å deras gamla sajt med
bild arkiv mm!
http://www.vinyamar.com/~darkeden/langt ... 0999#40999 det är forumet!
Gamla kan jag lägga in om nån är intresserad!
vrashnak : vlket fint exempel du har lagt upp, jag känner mig nästan lite smickrad.
Gothmog ll : Inte för att jag tar åt mig, vi är alla lika stora nördar som gestaltar och analyserar ett högst hypotetiskt verk av en udda gammal gubbe.
Jag är den tredje från vänster.
Tycker då iofs själv inte att bilden motsvarar hur tolkien beskriver sina orcher. Hans knapphändiga bekrivningar för nog tankarna närmast till enkelt klädda ap-varelser med långa armar och krumma ryggar.
Gothmog ll : Inte för att jag tar åt mig, vi är alla lika stora nördar som gestaltar och analyserar ett högst hypotetiskt verk av en udda gammal gubbe.
Tycker då iofs själv inte att bilden motsvarar hur tolkien beskriver sina orcher. Hans knapphändiga bekrivningar för nog tankarna närmast till enkelt klädda ap-varelser med långa armar och krumma ryggar.
Inte heller var det menat att nån skulle ta illa åt sig, jag är lika stor nörd som er andra. På fritiden sitter jag och lär mig quenya, är inte det nördigt så säg till.Gothmog ll : Inte för att jag tar åt mig, vi är alla lika stora nördar som gestaltar och analyserar ett högst hypotetiskt verk av en udda gammal gubbe.
Har ni inga pukelryggar med långa armar då?
Gothmog II skrev:Inte heller var det menat att nån skulle ta illa åt sig, jag är lika stor nörd som er andra. På fritiden sitter jag och lär mig quenya, är inte det nördigt så säg till.Gothmog ll : Inte för att jag tar åt mig, vi är alla lika stora nördar som gestaltar och analyserar ett högst hypotetiskt verk av en udda gammal gubbe.
Har ni inga pukelryggar med långa armar då?
hehehe, det är lungt, jag överlever
nejdå vi har tyvärr inte lyckats tillverka det än.