Hur stora är böckerna? dvs. hur många sidor?Darius skrev:Ja77 skrev:Hur "realisitsk" är Ian Slater - WWIII? undrar bara om ryssarna är lika inkompetenta som i röd storm.Darius skrev:Hemvärnet skrev: slag!!
Läs Ian Slater - WWIII , När Ryssland släpper lös sina tanks över hela västeuropa och NATO möter upp med sina
Vad heter boken exsakt? WWW III?
Böckerna som är på engelska finns att köpa på http://www.sfbok.se
WW III:
1: WW III (Fawcett, USA, art.nr: 16424) Pris: 72:-
2: WW III: Rage of Battle (Fawcett, USA, art.nr: 16423) Pris: 72:-
3: WW III: World in Flames (1991, Fawcett, USA, art.nr: 10967) Pris: 72:-
5: WW III: Warshot (1992, Fawcett, USA, art.nr: 10202) Pris: 83:-
7: WW III: Force of Arms (1994, Fawcett, USA, art.nr: 18676) Pris: 72:-
Ännu en bok i Slaters serie om tredje världskriget: denna gång är Kina slagfältet.
8: WW III: South China Sea (1996, Fawcett, USA, art.nr: 20347) Pris: 83:-
Åttonde boken i Slaters serie om tredje världskriget. Det är återigen Kina som är slagfältet.
sämsta ww2 film
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Re: .
Re: .
Dom är i pocket format med ungefär 350-450 sidor i varje bok.docster skrev:Hur stora är böckerna? dvs. hur många sidor?Darius skrev:Ja77 skrev:Hur "realisitsk" är Ian Slater - WWIII? undrar bara om ryssarna är lika inkompetenta som i röd storm.Darius skrev:
Läs Ian Slater - WWIII , När Ryssland släpper lös sina tanks över hela västeuropa och NATO möter upp med sina
Vad heter boken exsakt? WWW III?
Böckerna som är på engelska finns att köpa på http://www.sfbok.se
WW III:
1: WW III (Fawcett, USA, art.nr: 16424) Pris: 72:-
2: WW III: Rage of Battle (Fawcett, USA, art.nr: 16423) Pris: 72:-
3: WW III: World in Flames (1991, Fawcett, USA, art.nr: 10967) Pris: 72:-
5: WW III: Warshot (1992, Fawcett, USA, art.nr: 10202) Pris: 83:-
7: WW III: Force of Arms (1994, Fawcett, USA, art.nr: 18676) Pris: 72:-
Ännu en bok i Slaters serie om tredje världskriget: denna gång är Kina slagfältet.
8: WW III: South China Sea (1996, Fawcett, USA, art.nr: 20347) Pris: 83:-
Åttonde boken i Slaters serie om tredje världskriget. Det är återigen Kina som är slagfältet.
- Marcus Svernvik
- Medlem
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
En av det sämsta jag sett var en Australiensk film ! Det var ett gäng killar som skulle spränga en Japansk kryssare i Singapores hamn 1943 ! 85 % av filmen bestod av deras kanot färd in i Singapores hamn ! Jag kommer inte ihåg vad filmen heter men det var en riktig SKITRULLE !
Däremot anser jag att Järnkorset är en kultrulle, den ligger bland mina andra kultrullar såsom Motorsågsmassakern mfl. (Där kan vi snacka dålig film som blev kult, jag skrattar varje gång jag ser denna film)
Däremot anser jag att Järnkorset är en kultrulle, den ligger bland mina andra kultrullar såsom Motorsågsmassakern mfl. (Där kan vi snacka dålig film som blev kult, jag skrattar varje gång jag ser denna film)
-
Panzerfaust
- Utsparkad
sämsta ww2 film
pearl harbor utan tvekan. desert fox är också dålig mest pga att tyskarna snackar engelska, däremot är inlednings scenen då sas försöker lönnmörda rommel en av min a favoriter.
Jag såg Ilsa - Shewolf of the SS i söndags. Den var riktigt dålig. Jag kom aldrig riktigt underfund med om den var allvarligt menad eller om det var någon form av sjuk komedi.
Den enda film jag kan likna den vid är Salo Eller Sodoms 120 Dagar, men den senare är så oändligt mycket bättre (och äckligare).
Den enda film jag kan likna den vid är Salo Eller Sodoms 120 Dagar, men den senare är så oändligt mycket bättre (och äckligare).
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Mwuahahaha!
Järnkorset är bra. Ganska vemodig ibland. Men helt godkänd. Vill ha den på dvd. VHS börjar bli segt.
Pearl Horbour SUGER verkligen! Tänk att jag betalade 70 spänn för att se skiten!
Järnkorset är bra. Ganska vemodig ibland. Men helt godkänd. Vill ha den på dvd. VHS börjar bli segt.
Pearl Horbour SUGER verkligen! Tänk att jag betalade 70 spänn för att se skiten!
Höll på att spy när jag hörde den repliken...We were attacked by a sledge, they will be attacked by a needle, but it will be a needle in the hart...