Hearts of Iron nybörjare med problem!
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
-
Von Nilsson
- Medlem
Vart kan man ladde ner C.O.R.E nånstans???Adressen där uppe funkar inte....
MVH//Von Nilsson
MVH//Von Nilsson
Senast redigerad av 1 Von Nilsson, redigerad totalt 10 gånger.
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
http://core.heartsofiron.net/
denna sida..den e nere nu (16.33) men den bör titta upp igen under kvällen...
där kan man också läsa allt de ändrat..
denna sida..den e nere nu (16.33) men den bör titta upp igen under kvällen...
där kan man också läsa allt de ändrat..
Uppenbarligen så GÅR det att spela som gamla Sverige, och lyckas bra...
Kolla in byggandet av "the Nordic Empire"..
http://www.europa-universalis.com/forum ... genumber=1
Kolla in byggandet av "the Nordic Empire"..
http://www.europa-universalis.com/forum ... genumber=1
JoWinters skrev:Går att vara alla länder..
Fast det räknas kanske som fusk, jag vet inte om det är lika lätt att lyckas genom att satsa på bombplan i senare patchar...
DU kan ta precis alla länder med sverige.. om man bygger tac bombers men då får du nog patcha tiden så du får till 1950 på dig.. tog hela världen med sverige år 1951 ;D
Tac bombers är fortfarande ruskigt bra men jag tycker att C.O.R.E patchen gör de lite bättre i jämnhet..
Sen gäller det ju att spela på högsta svårighetsgraden..annars blire löjligt lätt..
Tac bombers är fortfarande ruskigt bra men jag tycker att C.O.R.E patchen gör de lite bättre i jämnhet..
Sen gäller det ju att spela på högsta svårighetsgraden..annars blire löjligt lätt..
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
Jag skulle vilja veta vad ni brukar köra för någon strategi som Frankrike?
Detta är nog det land som jag tycker är roligast att köra som, mycket IC, mycket strid, bra enheter.
Själv brukar jag satsa på att bygga ut maginot-linjen så att den täcker Belgien gränsen med, samt att bygga ut linjerna i Södra Frankrike så att de täcker Italien gränsen. I övrigt satsar jag mest på panzar, givetvis inte så organiserat som Frankrike hade, tillsammans med infanterit utan var för sig eller med mekaniserat.
Kropotkin
Detta är nog det land som jag tycker är roligast att köra som, mycket IC, mycket strid, bra enheter.
Själv brukar jag satsa på att bygga ut maginot-linjen så att den täcker Belgien gränsen med, samt att bygga ut linjerna i Södra Frankrike så att de täcker Italien gränsen. I övrigt satsar jag mest på panzar, givetvis inte så organiserat som Frankrike hade, tillsammans med infanterit utan var för sig eller med mekaniserat.
Kropotkin
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
Jag skulle vilja veta vad ni brukar köra för någon strategi som Frankrike?
Kropotkin
Kropotkin