RotK
Jag har hört något fruktansvärt om RoTK, att Sauron själv ska stiga till sista striden och slåss personligen, utan ringen. Detta understöds av b.l.a det som Saruman säger i LoTR:
"He [Sauron] can not yet take physical form but his..."
och tänker man efter lite till, vad hade Sauron för skepnad som Häxmästaren i Dol Goldur? Skugga eller hade han tagit synlig form?
"He [Sauron] can not yet take physical form but his..."
och tänker man efter lite till, vad hade Sauron för skepnad som Häxmästaren i Dol Goldur? Skugga eller hade han tagit synlig form?
hoppas jag verkligen inte. OK, han har ändrat lite på boken men det skulle ju vara en extrem ändring. Jag kommer bli besviken om Sauron ger sig ut å krigar. Men jag fattar inte hur han kommer se ut dåJag har hört något fruktansvärt om RoTK, att Sauron själv ska stiga till sista striden och slåss personligen, utan ringen
Fast, det kanske behövs en värdig fiende i slaget utanför Morannon. Jag menar, Mouth of Sauron är inte riktigt så skräckinjagande...gjabben skrev:hoppas jag verkligen inte. OK, han har ändrat lite på boken men det skulle ju vara en extrem ändring. Jag kommer bli besviken om Sauron ger sig ut å krigar. Men jag fattar inte hur han kommer se ut då
Tycker jag han borde vara iaf...Gothmog II skrev:Fast, det kanske behövs en värdig fiende i slaget utanför Morannon. Jag menar, Mouth of Sauron är inte riktigt så skräckinjagande...gjabben skrev:hoppas jag verkligen inte. OK, han har ändrat lite på boken men det skulle ju vara en extrem ändring. Jag kommer bli besviken om Sauron ger sig ut å krigar. Men jag fattar inte hur han kommer se ut då
- Den stegrande kamelen
- Medlem
- Kontakt:
Undrar om de kommer att få det att verka som om Pippin dör när trollet dråsar ner på honom? Med Frodos dödsscen vid Cirith Ungol, Eowyns "död" efter häxmästarhugget och de tre(?) i TTT , dvs dels Gandalfs återkomst och dels de två onödiga "låtsasdödarna", Merry/Pippin och Aragorn, så blir det minst sagt inflation i sådana scener.
Fast, det är klart, de kanske kan få det att verka som om Faramir kolar när han ligger febersjuk också när de ändå håller på...
Och som om Frodo och Sam slukas av lavan i slutet...

Fast, det är klart, de kanske kan få det att verka som om Faramir kolar när han ligger febersjuk också när de ändå håller på...
Undrar om de kommer att få det att verka som om Pippin dör när trollet dråsar ner på honom? Med Frodos dödsscen vid Cirith Ungol, Eowyns "död" efter häxmästarhugget och de tre(?) i TTT , dvs dels Gandalfs återkomst och dels de två onödiga "låtsasdödarna", Merry/Pippin och Aragorn, så blir det minst sagt inflation i sådana scener.
jag vill se Ghân-buri-ghân och hans wosemän som hjälper Rohirrim
Om de inte får Minas Tirith se storslaget ut ska PJ få sig en snyting
Såg ni hur han hade gjort Meduseld? Det var ingenting förutom en stor bondgård! Inget vitt slott på en hög platå utan bara en trist, färglos byggnad av timmer.
Jag vill också se Umbars pirater och hur bra de klarar sig mot Dol Amroths flotta.
Jag skulle vilja att de höll fokus på slaget då det är deras sista hopp att lyckas hålla Sauron stången tills Frodo klarar av sitt uppdrag. Strid vill jag ha men då ska det gå rätt till inga cyborgalver
Såg ni hur han hade gjort Meduseld? Det var ingenting förutom en stor bondgård! Inget vitt slott på en hög platå utan bara en trist, färglos byggnad av timmer.
Jag vill också se Umbars pirater och hur bra de klarar sig mot Dol Amroths flotta.
Jag skulle vilja att de höll fokus på slaget då det är deras sista hopp att lyckas hålla Sauron stången tills Frodo klarar av sitt uppdrag. Strid vill jag ha men då ska det gå rätt till inga cyborgalver
Meduseld är inte mer än en förgylld trälada, vad hade du förväntat dig? Globen?bozi skrev:jag vill se Ghân-buri-ghân och hans wosemän som hjälper Rohirrim