Ranka WW2 Spel - Sortera fram kvalité spelen
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Vart brukar du lira? brukas heta "D-Kompaniet | docster" när jag spelarRommel skrev:Banan "kalt" knäcker, kan dock inte spela hemma, brukar dock vara synling när jag är hos polare under namnet J-anus och springa runt med mp40 eller k98.docster skrev:Spelar DoD, trodde vi inte fick ha med moddar :/, men det är ett självklart val!
När jag är hos polare som sagt brukar jag spela, inga speciella servers, bara det är bra fart och bra med spelare.docster skrev:Vart brukar du lira? brukas heta "D-Kompaniet | docster" när jag spelarRommel skrev:Banan "kalt" knäcker, kan dock inte spela hemma, brukar dock vara synling när jag är hos polare under namnet J-anus och springa runt med mp40 eller k98.docster skrev:Spelar DoD, trodde vi inte fick ha med moddar :/, men det är ett självklart val!
Lätt!
1. Stalingrad
2. War in Russia
3. Airborne Assult: Red devils in Arnhem
2. War in Russia
3. Airborne Assult: Red devils in Arnhem
- J. Björkman
- Medlem
- Kontakt:
Close Combat och Battlefield är mina personliga favoriter. Gamla AirForce Commander är rätt kul det med tycker jag.
Två mycket bra strategispel till C64 som jag fortfarande spelar är "Rommel" och "Panzer Battles". Har orginalspelen med kartor och scenariobeskrivningar över historiska slag som utkämpades.
Två mycket bra strategispel till C64 som jag fortfarande spelar är "Rommel" och "Panzer Battles". Har orginalspelen med kartor och scenariobeskrivningar över historiska slag som utkämpades.
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
-
Von Nilsson
- Medlem
Även om det inte är helt nytt, och dessutom rätt buggigt, tycker jag att Hidden and Dangerous borde nämnas.
RTCW var rätt kul att köra, även om det kändes väldigt ohistoriskt, och det imponerade ju inte direkt när man på ett hus läste "Strabe" i stället för "Straße".
Dessutom kunde man ha gjort layouten lite annorlunda. Ett förslag (fast lämpligen med annan bakgrundsfärg) vore:

RTCW var rätt kul att köra, även om det kändes väldigt ohistoriskt, och det imponerade ju inte direkt när man på ett hus läste "Strabe" i stället för "Straße".
Dessutom kunde man ha gjort layouten lite annorlunda. Ett förslag (fast lämpligen med annan bakgrundsfärg) vore: