Kanske inte perfekta demokratier, men ett par muslimska lænder med demokrati;- jag tror inte på demokrati i något muslimskt land!!
- Indonesien
- Malaysia
- Turkiet
- Iran
- Palestinian National Authority
Kanske inte perfekta demokratier, men ett par muslimska lænder med demokrati;- jag tror inte på demokrati i något muslimskt land!!
Mina vänner och bekanta som är "muslimer", dvs på samma vis som jag är "kristen", dvs aldrig deltar i gudstjänstliv eller personlig andakt, men "firar jul och påsk", så att säga, skulle till sista man skriva under på att ett samhälle styrt på teokratiskt vis vore en styggelse.varjag skrev: Fråga din muslimske granne - om du har en; om Människors Lag - eller Guds Lag är viktigast.....?
Och bli inte förvånad över svaret.....
Varjag
Jag missade din definition av årtusende.Hans skrev:Detta årtusende vänligen. KKK har haft ihjäl hur många sedan 2000? Är det f.ö. klart vad idiotens motiv sades vara i attacken mot abortkliniken? Hur många har dött i Nordirland sedan 2000? Nej, jag är lite allergisk mot kålsuparteorier.
MVH
Hans
Ett bättre och mera träffande namn på Indonesien, Malaysia och Iran vore Demokraturer!unmo300 skrev:Varjag skrevKanske inte perfekta demokratier, men ett par muslimska lænder med demokrati;- jag tror inte på demokrati i något muslimskt land!!
- Indonesien
- Malaysia
- Turkiet
- Iran
- Palestinian National Authority
I samma mening? Varför inte lägga till FNL?Hamas, Hezbollah, Al Qaeda, ISIS, eller KKK och IRA