/Tomas Ibsen.
Samlings-DVD
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Samlings-DVD
Är detnågon som vet när en sådan kommer släppas? Jag är ganska säker på att en sådan kommer släppas också, så man har alla filmer i samma box, liksom. Vet inte om det finns ett ämne om detta reda, iså fall lås tråden och länka till ämnet. 
/Tomas Ibsen.
/Tomas Ibsen.
Finns redan
Release-datum: 2004-05-25
Det är samlingsboxen av bio-versionerna, när motsvarande förlängda släpps vet jag inte (är ganska säker på en sådan &så kommer samt en CE så småningom). En gissning är att dom kommer samtidigt eftersom samlingen och Konungens återkomst släpptes samma datum.
Det är samlingsboxen av bio-versionerna, när motsvarande förlängda släpps vet jag inte (är ganska säker på en sådan &så kommer samt en CE så småningom). En gissning är att dom kommer samtidigt eftersom samlingen och Konungens återkomst släpptes samma datum.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Min favorit
Säkert de flesta stora både vanliga och på nätet, jag brukar själv köpa på Ginza.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- Usquebaugh
- Medlem
Det blir nog förbannat mycket dyarare på det sättet och sedan kanske det kommer material i samlingsboxen som inte finns i EE och då måste man ha boxen också......Usquebaugh skrev:Varför köper du inte EE istället? Även om det inte är en samlings-DVD.Tomas Ibsen skrev:Ok. Tack!
Har nämligen väntat med att köpa filmernha då jag var 99% säker på att de skulle komma ut på nån sort samlings-DVD, och jag vill ha alla på en gång.
/A
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Kommersialismen...
Ni tror inte att varje variant kommer att innehålla något nytt (om än litet) materialYgge skrev: Det blir nog förbannat mycket dyarare på det sättet och sedan kanske det kommer material i samlingsboxen som inte finns i EE och då måste man ha boxen också......
Man måste nog bestämma sig för vilken variant man vill ha och försöka strunta i alla andra varianter och extramaterial om man inte har väldigt gott om pengar....
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
jag är lite långsam, men vad är EE kan nån förklara det för mig?Usquebaugh skrev:Varför köper du inte EE istället? Även om det inte är en samlings-DVD.Tomas Ibsen skrev:Ok. Tack!
Har nämligen väntat med att köpa filmernha då jag var 99% säker på att de skulle komma ut på nån sort samlings-DVD, och jag vill ha alla på en gång.
/A