Return of the King-Trailern *SPOILERS*
Return of the King-Trailern *SPOILERS*
Den finns redan ute, har just sett den. Väldigt trevlig faktiskt! Nån mer som har lust att diskutera den med mig?
- Eöl mörkalven_
- Medlem
- Kontakt:
Re: Return of the King-Trailern *SPOILERS*
Jag hade en äkta Konungens Återkomst trailer för 2 månaders sedanGothmog skrev:Den finns redan ute, har just sett den. Väldigt trevlig faktiskt! Nån mer som har lust att diskutera den med mig?
- Den stegrande kamelen
- Medlem
- Kontakt:
"Troligen före Miffo" och "från och med 3 oktober före Tears of the Sun", enligt Aftonbladet.Ioreth skrev:NÅGON som vet om och var den visas med vilka filmer här i Sverige?
*vill se* på bio också![]()
Har också sett den nya nu...ganska mysig faktiskt!
"I see in your eyes, the same fear that will take the heart of me. A day may come, when the courage of men fails. When we forsake our friends, and brake all bounds of fellowship, but it is not this day. THIS DAY, WE FIGHT!!!"
Fick kalla kårar när jag hörde Aragorn säga det...
"I see in your eyes, the same fear that will take the heart of me. A day may come, when the courage of men fails. When we forsake our friends, and brake all bounds of fellowship, but it is not this day. THIS DAY, WE FIGHT!!!"
Fick kalla kårar när jag hörde Aragorn säga det...
Ja, jag fick också ståpäls när jag såg trailern. Filmen verkar minst sagt bli mäktig!!!
Jag måste för övrigt berätta att jag häromdagen köpte sagan om TT på DVD för TIO KRONOR! Det var på tradition ( tv-spelsaffären) som man fick byta in gamla spel och i utbyte köpa DVD:n för ynka tio spänn!
Gärna för mig! Bli av med gamla spel man ända aldrig spelar, och får TT på DVD istället - ja tack !!!
Jag måste för övrigt berätta att jag häromdagen köpte sagan om TT på DVD för TIO KRONOR! Det var på tradition ( tv-spelsaffären) som man fick byta in gamla spel och i utbyte köpa DVD:n för ynka tio spänn!
Gärna för mig! Bli av med gamla spel man ända aldrig spelar, och får TT på DVD istället - ja tack !!!
-
Boromir III
- Medlem