Ben skrev:Får man fråga:Nord skrev:
Att du orkar försvara något som du själv inte vet har hänt.
Man kan ju fråga sig vad för typ av bevis som skulle krävas för att du skulle ändra din uppfattning?
A. Vilka av dessa bilder som aldrig stötts och blötts på olika rymdinriktade fora? Vilka Apollofotografier presenteras alltså här för allra första gången?
B. På vilket sätt historieintresserade personer kan anses vara de överlägset bäst kvalificerade att avgöra frågor om vinklar, ljus, reflexer m.m., alltså bättre än experter på t.ex. fotografering i rymden?
Jag har lite svårt att tro att någon skulle rådfråga "Skalman" snarare än en hjärtkirurg om den rätta proceduren vid en komplicerad hjärtoperation, så varför förväntas "Skalman" vara en plats där man kan få svar på frågor om de tekniska delarna av rymdfärder?
A. Jag har ingen aning om detta.
B. Det kan ju ni svara på som anser er ha förklaringar till alla bilder, men inget som ni vill eller orkar gå in i detalj på.
Jag har inte vänt mig till er för att ni anses kunna förklara dessa frågor, för de går inte att förklara. Jag har tagit del i denna tråd för att den handlar just om "bedrift eller bluff", och försöker nu bilda mig en uppfattning i frågan. Varför har du tagit del i tråden?