Vad jag menar är att han jag känner bäst som var och krigade i Kroatien också var medlem i en Nasse organisation och att han och ett antal andra nynazister åkte ner just till Kroatiska arméen för att hjälpa dom just p.g.a deras historiska band till Tyskland.
Att påstå att Ustasja inte var Nazistiskt eller ens Fascistiskt är ett ganska märkligt påstående när dom samarbetade så intimt med nazisterna och t.o.m drev ett eget Koncentrationsläger.
Ledningen avrättade han ja just för att dom hade inlett en maktkamp med Hitler , inte för att dom var slödder...Du menar SA som Hitler senare "slaktade" för att han inte kunde lita på dem...
Nej men fanatisk och medlem i VAM är det samma som Nynazist i mina ögon.Och fanatiskt är det samma som nazist?
Jag betvivlar att det finns några errare som har väpnad revolution som mål , om det är det du menar.Ok. Hur många av alla errare är "äkta" kommunist-Marxist-Leninister med revolution som mål?
Nepp , du skrev bara väldigt , du glömde ordet få..Du märkte inte att jag skrev "väldigt få"? Eller är alla invandrare du en gång kännt anhängare av SD?