Screenshots

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 28 juni 2003, 01:55

CJBackfire skrev: Går det att lägga upp bilder från ens hårdsdisk?
Använd lägg till bilaga så går det fint skaru se :)

Men säg till att det är i jpg format och inte för stort :)

Mikael Karlsson
Medlem
Inlägg: 276
Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
Ort: Vålberg
Kontakt:

Inlägg av Mikael Karlsson » 28 juni 2003, 13:27

Här kommer två gammla bilder från Sudden Strike-matcherna förra sommaren. ;) :)
Bilagor
Image7_small.png
Image7_small.png (191.14 KiB) Visad 699 gånger
Image4_small.png
Image4_small.png (177.42 KiB) Visad 699 gånger

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 28 juni 2003, 16:37

Mike, det väcker minnen, mmm, spärrballonger, dinna brinnande shermans på mina minfält, mmmmmm :)

Användarvisningsbild
CJBackfire
Medlem
Inlägg: 995
Blev medlem: 2 oktober 2002, 13:40
Ort: sverige

Inlägg av CJBackfire » 28 juni 2003, 17:06

ignorera denna post kunde inte posta bild

Mikael Karlsson
Medlem
Inlägg: 276
Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
Ort: Vålberg
Kontakt:

Inlägg av Mikael Karlsson » 28 juni 2003, 20:04

Rommel skrev:Mike, det väcker minnen, mmm, spärrballonger, dinna brinnande shermans på mina minfält, mmmmmm :)
Dina flyende infanterister, dina minfält som jag rundade eller sköt mig igenom, dina tanks som står stilla utan att göra något för att dom är på för långt avstånd och blir sprängda i bitar av mitt artelleri, mmmm, det väcker minnen... :D :lol:
Bilagor
Image2_small.png
Image2_small.png (191.46 KiB) Visad 668 gånger
Image1_small.png
Image1_small.png (192.01 KiB) Visad 668 gånger

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 28 juni 2003, 20:39

Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er :lol:

Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)

Mikael Karlsson
Medlem
Inlägg: 276
Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
Ort: Vålberg
Kontakt:

Inlägg av Mikael Karlsson » 28 juni 2003, 23:55

Rommel skrev:Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er :lol:

Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
Minns inget av det men det har säkerligen hänt. ;)
Det matchen jag minns mest var när jag och tobbe spelade mot dig och Anno(naturligtvis så vann ju vi) när tobbe gjorde småanfall och störde er hela tiden längs ett frontavsnitt till höger på kartan medans jag bunkrade upp inför en riktigt stor offensiv, jag tror aldrig jag har haft så mycket soldater, bara att mölja på(dig krossade jag först, du hade värsta minfältet vid en bro i norr)! :D
Sen glömmer jag inte den gången när du och tobbe krossade mig ganska lätt för jag han inte fixa ordentliga försvarsställningar när jag gömde en soldat i en bunker och ni letade efter mig i minst 20 minuter innan jag berättade vart jag var. :lol: :P

Användarvisningsbild
CJBackfire
Medlem
Inlägg: 995
Blev medlem: 2 oktober 2002, 13:40
Ort: sverige

Inlägg av CJBackfire » 29 juni 2003, 00:42

mera.
Jg vill se fler inatt :lol:

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 29 juni 2003, 08:06

Mikael Karlsson skrev:
Rommel skrev:Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er :lol:

Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
Minns inget av det men det har säkerligen hänt. ;)
Det matchen jag minns mest var när jag och tobbe spelade mot dig och Anno(naturligtvis så vann ju vi) när tobbe gjorde småanfall och störde er hela tiden längs ett frontavsnitt till höger på kartan medans jag bunkrade upp inför en riktigt stor offensiv, jag tror aldrig jag har haft så mycket soldater, bara att mölja på(dig krossade jag först, du hade värsta minfältet vid en bro i norr)! :D
Sen glömmer jag inte den gången när du och tobbe krossade mig ganska lätt för jag han inte fixa ordentliga försvarsställningar när jag gömde en soldat i en bunker och ni letade efter mig i minst 20 minuter innan jag berättade vart jag var. :lol: :P
Haha! Ja, var ju en stads bana den det var jag och tobbe mot dig! Vi började meja ner hela staden för att hitta dig, sen låg du i en bunker utanför och gömde dig!

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 29 juni 2003, 09:20

Detta spel verkar vara otroligt roligt spel!! Låter lite som CaC The Russian front.. ett spel man spelade för någe år sedan, men som nu har spårlöst försvunnit...

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 29 juni 2003, 15:12

LIte mera bilder då :D

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 29 juni 2003, 15:14

Mer:

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 29 juni 2003, 15:19

Vägrade funka i förra inlägget.
*edit*Inte här heller visst
Andra bilder då

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 29 juni 2003, 16:03

Mikael Karlsson skrev:
Rommel skrev:Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er :lol:

Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
Minns inget av det men det har säkerligen hänt. ;)
Det matchen jag minns mest var när jag och tobbe spelade mot dig och Anno(naturligtvis så vann ju vi) när tobbe gjorde småanfall och störde er hela tiden längs ett frontavsnitt till höger på kartan medans jag bunkrade upp inför en riktigt stor offensiv, jag tror aldrig jag har haft så mycket soldater, bara att mölja på(dig krossade jag först, du hade värsta minfältet vid en bro i norr)! :D
Sen glömmer jag inte den gången när du och tobbe krossade mig ganska lätt för jag han inte fixa ordentliga försvarsställningar när jag gömde en soldat i en bunker och ni letade efter mig i minst 20 minuter innan jag berättade vart jag var. :lol: :P
Jodu du och jag Mikael var ett bra team :D

Mercai brukar gömma trupper i städer och bunkrar som jag åker förbi och en gång gömde han sig i en bunker och använde trupperna där i som eldledare och förstörde mitt artellleri :x . Men nu brukar jag alltid söka igenom varenda byggnad jag åker förbi.

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 29 juni 2003, 16:04

Flensburg skrev:Detta spel verkar vara otroligt roligt spel!! Låter lite som CaC The Russian front.. ett spel man spelade för någe år sedan, men som nu har spårlöst försvunnit...
I singleplayer är det inget speciellt men i multiplayer är det skitroligt speciellt med moden rwm 5.

Skriv svar