PeterH skrev:
Lampskärmarna visade sig vara gjorda av djurhud, har för mig det var från getter. Ryska fabrikationer troligtvis.
Har du bevis på din påstående, utan att länka till en revisionist sida.
Det visades även krympta huvuden, men de var av sydamerikanskt ursprung, och var märkta med inventarienummer m.m. från ett muséeum.
Detsamma gäller som ovan, kan man få se dessa bevis!
Det delade människohuvudet var ett medicinskt studieobjekt. Jag har sett hjärnhalvor i glasburkar med sprit och riktiga skelettdelar som sådana.
Har också sett en massa burkar med foster och annat i, däremot tittade jag på burkar där folk inte blivit mördade för detta ändamål utan dött en naturlig död och sen sjänkt sitt foster eller sig själv till vetenskapen. Stor skilland enligt mig.

Sen förvånar det mig att nazisterna kunde göra detta men inte krympa huvuden på människor de har dödat ellar göra lampskärmar av folks hud, big diffrent, kan man göra detta så kan man väl göra det.
De allierade ville skrämma den tyska befolkningen och övriga världen med dessa "prylar" och man tog vad man hade.
För att skrämma upp en människa behöver man inte "fabricera" ihop saker som du påstår, jag tro det räcker med att man visar döda människor som är så magra så de ser ut som skelett eller ugnar med skelett i eller för den delen att folk blev gasade...
/Anno