Världen vore mycket bättre om skåningar höll sina käftar stängda deras dialekt är ju en hälsofara också när de väl yttrar sig så är det bara skitsnackAnno skrev:Hehehe...det var den filmen jag förstörde för Tobbe, genom att berätta slutet på filmen!Finarvas skrev:Ah det var den jag tänkte på också, inte the train..Morot skrev:Det är inte Von Ryan's Express du tänker på? Där de flyr från ett fångläger? Den gick på 4an några gånger tror jag, inte så bra att jag direkt memoriserade den märker jag nuSlickepinnen skrev:isåfall såg jag den, dom klär ut sig till tyska soldater och åker hem på tåg eller nåt tror jag![]()
Ps. Frank Sinatra är med i filmen och har huvudrollen.
Fem WW2 filmer på DVD (R2) 2003-05-05
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Så sa han som är av en språkgrupp som resten av Europa inte förstår sig på.tobbe skrev:Världen vore mycket bättre om skåningar höll sina käftar stängda deras dialekt är ju en hälsofara också när de väl yttrar sig så är det bara skitsnackAnno skrev:Hehehe...det var den filmen jag förstörde för Tobbe, genom att berätta slutet på filmen!Finarvas skrev:Ah det var den jag tänkte på också, inte the train..Morot skrev: Det är inte Von Ryan's Express du tänker på? Där de flyr från ett fångläger? Den gick på 4an några gånger tror jag, inte så bra att jag direkt memoriserade den märker jag nu![]()
Ps. Frank Sinatra är med i filmen och har huvudrollen..
Hmmm...vi har funnit lösningen på varför tyskarna lyckades med konststycket att torska två världskrig raken...Jonteman skrev:En grej jag börjar störa mig på är att det gjorts en stor hög filmer med jänkare som röjer allt och alla. Tyskar som inte kan skjuta alltså, störande!
Fan Jonteman, det där uttalandet borde ge dig ett Nobelpris i något...minst...
Patrik skrev:Hmmm...vi har funnit lösningen på varför tyskarna lyckades med konststycket att torska två världskrig raken...Jonteman skrev:En grej jag börjar störa mig på är att det gjorts en stor hög filmer med jänkare som röjer allt och alla. Tyskar som inte kan skjuta alltså, störande!
Fan Jonteman, det där uttalandet borde ge dig ett Nobelpris i något...minst...
Blev flummigt, som vanligt...