Mer kommer så snart jag har fixat det sista........

Trevligt att höra Jojjan67 och Falckner att några sett detta och tycks uppskatta detta.Falckner skrev:Många fina alster här gillar ditt tysk/ryska
närstrid.
Höres mvh Falckner
Usch vilken hemsk HS tycker verkligen inte det är likt Ledaren. Jag är glad att jag hade en In The Past Toys Adolf som jag kunde slita huvudet av. Där var ju kroppen och uniformen bara skit men HS var nära nog perfekt.snorre70 skrev:Har plockat samman min AH, Det ända jag använt i från boxen när jag köpte denna är huvudet o hatten, det andra har jag köpt löst.
Synd att vissa tycker att dessa figurer är stötande, dom är ju så vackra med allt glitter o snygga uniformerna.
Men jag fick som sakt va byta ut WWII Wound Badge Black mot en som var i från WWI.
Tyvärr så ser man kanske inte det. Men det är rätt i alla fall nu.
Varför det sitter en WWII på han kan man nog fråga sig om, kanske skulle ha ha haft en, han över levde ju sprängningen 1944!
Nej ditt HS är lite bättre, men jag är nöjd med det som jag har, inte så någa att det ska vara kopia, alla som sätt denna figura har i alla fall haft rätt till 100%, så man ser i alla fall vem det ska vara..Cyber Joker skrev: Usch vilken hemsk HS tycker verkligen inte det är likt Ledaren. Jag är glad att jag hade en In The Past Toys Adolf som jag kunde slita huvudet av. Där var ju kroppen och uniformen bara skit men HS var nära nog perfekt.