Savior
- sonderling
- Stödjande medlem 2021
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Jag tror han menar din första familj.sonderling skrev:Tackmrsund skrev:Tyckte själv den var helt okej också.
Lycka till med familjen, är det din första?
Mvh OlaNej det är den andra som är pågång.
Sonderling(Och eftersom jag har en bäbis och en på gång, så vet jag iallafall lite grann om vad jag pratar om )
- sonderling
- Stödjande medlem 2021
Ja just det. det gjorde han nog.Tomas Ibsen skrev:Jag tror han menar din första familj.sonderling skrev:Tackmrsund skrev:Tyckte själv den var helt okej också.
Lycka till med familjen, är det din första?
Mvh OlaNej det är den andra som är pågång.
Sonderling(Och eftersom jag har en bäbis och en på gång, så vet jag iallafall lite grann om vad jag pratar om )
Ja i vilket fall som helst så har jag ett barn ett på gång och det är min första och enda familj.
Sonderling
-
Alfa Romeo
- Medlem
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Såg den igår. Fy fan vilken film! En av de bästa jag sett. Helt enkelt gripande.
Hur kommer du fram till att det är B-action? B-action är det i filmer som Broken Arrow, och det såg jag då inte skymten av här. Man lider med i många scener. Båten i slutet t.ex. Inget mer sagt för de som vill se filmen.
Se den om ni inte sett den! (Säger jag utan minsta tanke på att den kan vara osmaklig för vissa, då undertecknad klarar av att se gravida kvinnor bli misshandlade på film, men när det blir skräckrysare, då jävlar skiter undertecknad i brallan vid minsta grej... Är det något allvarligt fel på mig?
)
/Tomas
Hur kommer du fram till att det är B-action? B-action är det i filmer som Broken Arrow, och det såg jag då inte skymten av här. Man lider med i många scener. Båten i slutet t.ex. Inget mer sagt för de som vill se filmen.
Se den om ni inte sett den! (Säger jag utan minsta tanke på att den kan vara osmaklig för vissa, då undertecknad klarar av att se gravida kvinnor bli misshandlade på film, men när det blir skräckrysare, då jävlar skiter undertecknad i brallan vid minsta grej... Är det något allvarligt fel på mig?
/Tomas
Tomas Ibsen skrev:Såg den igår. Fy fan vilken film! En av de bästa jag sett. Helt enkelt gripande.
Se den om ni inte sett den! (Säger jag utan minsta tanke på att den kan vara osmaklig för vissa, då undertecknad klarar av att se gravida kvinnor bli misshandlade på film, men när det blir skräckrysare, då jävlar skiter undertecknad i brallan vid minsta grej... Är det något allvarligt fel på mig?![]()
![]()
)
/Tomas
Absolut inget fel på dig, eller mig.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt: