Hearts Of Iron
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Bara teknologi iså fall, divisionerna dom får är ju mer "high tech" än vad de kommer få, speciellt pansardivisionerna. Jag brukar göra så och det funkar mycket bra.
Exempel, efter jag hade besegrat Etiopien med Italien så gjorde jag ”puppetstate” av landet, gav dom alla divisioner i området (runt 15 st). När kriget bröt ut så klarade Etiopien hålla hela den fronten så jag slapp tänka på att försvara där nere. De uppehöll säkert tjugo allierade divisioner för att anfalla och försvara nord Afrika.
Med vänliga hälsningar
Linus
Exempel, efter jag hade besegrat Etiopien med Italien så gjorde jag ”puppetstate” av landet, gav dom alla divisioner i området (runt 15 st). När kriget bröt ut så klarade Etiopien hålla hela den fronten så jag slapp tänka på att försvara där nere. De uppehöll säkert tjugo allierade divisioner för att anfalla och försvara nord Afrika.
Med vänliga hälsningar
Linus
- Panzerschreck
- Medlem
Jag tycker alltid att dom fegar järnet när man gör dom puppet state
Och jag får 10% i dissent när jag förklarade krig med sovjet, mot balkan staterna och finland (10% för varje krigsförklaring).
Jag kör själv med senaste CORE moden.
och angående hur det gick för mig igår, det gick skit bra ett tag, dåligt ett tag, bra ett tag och sen SKIT KAST!!!!!!
Jag har typ gett upp, samlat 150 divisioner i moskva haha, fast jag har märkt att eftesom alla där är full styrka och organisation så är den en väldigt kraftfull styrka, så jag ska gå till motanfall
P.S varför anfaller ALLTID tyskland sovjet 1940 hela tiden...suck
Och jag får 10% i dissent när jag förklarade krig med sovjet, mot balkan staterna och finland (10% för varje krigsförklaring).
Jag kör själv med senaste CORE moden.
och angående hur det gick för mig igår, det gick skit bra ett tag, dåligt ett tag, bra ett tag och sen SKIT KAST!!!!!!
Jag har typ gett upp, samlat 150 divisioner i moskva haha, fast jag har märkt att eftesom alla där är full styrka och organisation så är den en väldigt kraftfull styrka, så jag ska gå till motanfall
P.S varför anfaller ALLTID tyskland sovjet 1940 hela tiden...suck
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
- Robert Sköld
- Medlem
- Kontakt:
- Panzerschreck
- Medlem
Jag spelar nu som nationalist china, kriget i europa håller på att vinnas. (efter att jag gav sovjet oerhört mycke teknologier, samma sak med de allierade).
Det var ganska intressant för jag gick med de allierade 1938 och förklarade själv krig mot tyskland hehe.
Men nu till frågan, min ärke fiende japan måste krossas, och jag har ganska hög Dissent (23%), hur FAN sänker jag det med kina...
Dom får ju gott och väl all consumers goods och sånt dom behöver
Det var ganska intressant för jag gick med de allierade 1938 och förklarade själv krig mot tyskland hehe.
Men nu till frågan, min ärke fiende japan måste krossas, och jag har ganska hög Dissent (23%), hur FAN sänker jag det med kina...
Dom får ju gott och väl all consumers goods och sånt dom behöver