Amerikanska armen ska visst byta sin uniform. Ja det ser ju lite tokigt ut med acupat i ....säg Estland.
Men det är väldigt likt det tidigare mulitcam men det var inget officiellt kamoflage tror jag. (Ett perfekt kamo i ädellövskog
Det känns som om de amerikanska stridskrafterna bytt uniforms kamo titt som tätt, de senaste åren, eller? (för en gubbe som jag är de senaste åren, de senaste 20 åren.
Sonderling
Ps Har för mig att jag skrev en tråd om den då nya acupat kamot när den var ny men jag hittade inget?
Hade ju tänkt återanvända den...