Dagenz Bild
-
Trippad kick
- Medlem
tog fram tornen och försökte rita lite vad jag såg där när jag läste, hmm men ja det blev inte riktigt samma sak överförda på pappret..Det slutade med att jag satt och skrev precis hur allting skulle se ut, kom tyvärr inte så långt.. Jag får väl hoppas att jag lyckas behålla mina egna bilder i minnet utan att de senare förstörs när man ser filmen, fast de ska nog gå..
hmm är det bara 10 inlägg per sida nu?..så väldigt många sidor dagens verkar ha fått..Trevligt att sidan är tillbaks förresten!
hmm är det bara 10 inlägg per sida nu?..så väldigt många sidor dagens verkar ha fått..Trevligt att sidan är tillbaks förresten!
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Jo, på tal om det så har jag fått min Elfwood-sida.
http://elfwood.lysator.liu.se/loth/b/o/ ... strom.html
Här kommer mina bilder hamna i fortsättningen
http://elfwood.lysator.liu.se/loth/b/o/ ... strom.html
Här kommer mina bilder hamna i fortsättningen
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Failure of a Hero, jodå...den ser lite "cartoonish" ut som det heter på Elfwood. Förresten, jag ska tjata på att få tillbaka "Add Attachment" för jag har äntligen gjort färdig min dvärgbild.Flikkan skrev:Jag kan iallafall se alla bilder, så det är nog något fel på datorn din. En av de nya bilderna du lagt dit - Failure of a Hero - var mycket snygg, måste jag säga.
- Apelsinen Gandalf
- Ny medlem
- Kontakt:
-
Fasans Lord
- Medlem
- Kontakt:
-
Fasans Lord
- Medlem
- Kontakt:
..
Det var det där jag väntade på 
jag tyckte också det såg ut som Hitler, det var mest därför jag la in den. Fånigt, men sant.
En bild som( för en gångs skull) inte liknar Hitler.

jag tyckte också det såg ut som Hitler, det var mest därför jag la in den. Fånigt, men sant.
En bild som( för en gångs skull) inte liknar Hitler.

-
Trippad kick
- Medlem
-
Fasans Lord
- Medlem
- Kontakt:
..
Tycker själv att den är väldigt snygg.
Konstnären har verkligen lyckats fånga det hotfulla i Gandalf, och lyckats få budbäraren att se löjlig men ändå skräckinjagande ut.
Nån som har lagt märke till min nya häftiga avatar förresten?
Konstnären har verkligen lyckats fånga det hotfulla i Gandalf, och lyckats få budbäraren att se löjlig men ändå skräckinjagande ut.
Nån som har lagt märke till min nya häftiga avatar förresten?
Är det Saurons härold som käftas med Gandalf?
Har ni förresten sett killen som ska spela Saurons språkrör i filmen?

Det verkar lovande
På rollistan till Ringens brödraskap så står det att någon en Bree Entertainer som spelas av Peter Jackson, och jag tycker att jag ser Peter Jackson på ett ställe när hoberna just kommit in Bri. Tror ni PJ har gjort en Hitchcock?
Har ni förresten sett killen som ska spela Saurons språkrör i filmen?

Det verkar lovande
På rollistan till Ringens brödraskap så står det att någon en Bree Entertainer som spelas av Peter Jackson, och jag tycker att jag ser Peter Jackson på ett ställe när hoberna just kommit in Bri. Tror ni PJ har gjort en Hitchcock?