om ja nu inte helt ute och seglar så var det även den första av dom som fanns innan
team-60 kom till......
Dom var även nationellt och internationellt erkända
Helt underbar läsning. Stort tack för den.Zizka skrev:3 Män går in i berget med sin grupp för att tjäna sitt land.
Uppfunnet 1806.Zizka skrev:Rörpost
Var inte det Bofors?Krook skrev:Det mest udda jag har hört: Driftvärnshaubitskompani
Jo visst var det det. Jag kan tänka mig att personalen var ganska duktiga på att betjäna pjäserna. Men medge att det låter udda med Driftvärnshaubits?Hans skrev:Var inte det Bofors?Krook skrev:Det mest udda jag har hört: Driftvärnshaubitskompani
MVH
Hans
I vilket fall som helst led de nog vare sig brist på resevdelar eller ammunitionKrook skrev:Jo visst var det det. Jag kan tänka mig att personalen var ganska duktiga på att betjäna pjäserna. Men medge att det låter udda med Driftvärnshaubits?
Hans skrev:I vilket fall som helst led de nog vare sig brist på resevdelar eller ammunitionKrook skrev:Jo visst var det det. Jag kan tänka mig att personalen var ganska duktiga på att betjäna pjäserna. Men medge att det låter udda med Driftvärnshaubits?![]()
MVH
Hans
Skulle det vARIT ETT SVENSKT FOERBAND? (sorry foer capslock)KoteGaeshi skrev:Någon som har mer info/källa på 99. Straffkomp?