Ja Snorre det där med värdestegringen kan det ju ligga någonting i men fast man då skulle vara en "vinnare" så hade jag nog hellre haft Spearhead kvar och sett fram emot nya vagnar i framtiden.
Nu blir det en tillverkare mindre och vinnarna är bara kunkurenterna, INTE vi konsumenter.
Vet av mer än en som är väldigt sugna på en PzIV men i stället valt någon av Armorteks limiterade kits för "de säljer ju slut medans man alltid kan få tag på en Spearhead-tank" - Well fat chance now...
Det blir till att skynda sig att beställa för det finns bara en PzIV kvar, sen är de slut.
Fattar ändock inte hur man bara kan lägga av för det är en massa pengar nergrävda i både kunskap, formar och ritningar.
Vågar nästan slå vad på att de dyker upp nya vagnar misstänkt lika men nu tillverkade i Asien.
VERIO flaggar för en metall/plast Marder och där vore ett avsmalnat Spearhead Hetzer schassi passa som hand i handske.
För hobbyns skull hoppas jag att jag har rätt fast det blir ytterligare förskjutning av 1:6 tillverkningen till Kina.
http://www.sixtharmygroup.com/portal/vi ... hp?t=16777
Mvh
Kent