Tacksam för svar.
//Alexander
Ändra på den hur tänker du då? Klart det går att ändra o bygga om figurerna, Kan få den exakt som du vill!Alwyn skrev:Så nu har jag bestämt mig,ska köpa Axel Haas istället för en FJ,men jag undrar bara om det går att ändra lite på den för att göra en sniper från de tidigare slagen i Normandie,och isåfall hur??
Oj,ja du får väl göra ett Berlin dio eller nåtsnorre70 skrev:Sådärja Det blev knas med min beställning hos Monky så det blev 2st HJ figurer, så nu har man 3st HJ figurer
Nästan en egen HJ Armé
Jo jan fundera på att göra detta, som sakt behöver bara 1st, Om man ligger på dessa en stund så kan man kanske få en extra slant för denna som man kunde ha fått för Grimming.B Hellqvist skrev:Snorre, du kan ju behålla en HJ MIB/NRFB, och se vad man kan få för den om ett år eller två. Skulle inte förvåna mig om den kommer att klocka in på $100+
Va är det för märke? lägg upp en bild så man får se va det är för något?B Hellqvist skrev:Jag har tillverkat det saknade trekantiga HJ-regionmärket som lille Webers uniform saknar. Den som är intresserad av att få tag på några kan höra av sig till mig via PM.
Det är löstagbart på Axel, sitter med 2 tappar i fästen på geväret. Kikarsiktet är löstagbart, men fästena är fasta så det går inte att ta bort dom och göra K98'an till ett vanligt gevär. Med Axel följer dessutom ett fodral för kikarsikte med ytterligare ett kikarsikte, detta går dock inte att montera på geväret eftersom tapparna saknas pga att siktet med tappar inte går ner i fodraletAlwyn skrev:Tänkte höra om någon vet om kikarsiktet på Axel Haas K98 är löstagbart eller fast gjutet....
//Alwyn