Någon mer som såg James C´s Bismarck igår?
- Belisarius
- Medlem
- Inlägg: 5093
- Blev medlem: 26 november 2004, 14:43
- Ort: Utrikes
- Martin Lundvall
- Medlem
- Inlägg: 5323
- Blev medlem: 22 mars 2003, 10:05
- Ort: Mer Lund än Moskva
- Kontakt:
Precis som Ja77 skrev så gjorde man så. Det var den gamla jagaren HMS Campbeltown, en före detta amerikansk jagare som var en av de 50 brittiska jagare som britterna bytte till sig, som 1942 gjorde sin sista färd. Operationen var framgångsrik, dockan blev inte lagad under hela kriget. Personalförlusterna var ungefär lika stora på båda sidor.leo2 skrev:VA körde in en jagare . Körde dom in den i docka då eler va då?
Det beror på om man är i behov av en docka eller inte.De kan blir lite svårt att inte ha en docka kan jag tänka mig.
/Martin