Jag skulle bara vilja meddela att det startar en ny trail av WWII Online idag. Ni hittar den här http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/wwiimag_promo.jsp
Det finns massor av nytt godis som kom med 1.10 patchen som släpptes förra veckan.
Om ni behöver hjälp eller vill hitta folk att spela med så kan ni surfa till NordicHQ http://www.nordichq.wwiionline.com/ , Där hittar ni allt ni kan behöva.
Lycka till och jag hoppas att ni får det kul