Ny free trail av WWII Online.

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Stege
Medlem
Inlägg: 160
Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
Ort: Stockholm

Ny free trail av WWII Online.

Inlägg av Stege » 8 november 2003, 09:01

Hej !
Jag skulle bara vilja meddela att det startar en ny trail av WWII Online idag. Ni hittar den här http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/wwiimag_promo.jsp

Det finns massor av nytt godis som kom med 1.10 patchen som släpptes förra veckan.

Om ni behöver hjälp eller vill hitta folk att spela med så kan ni surfa till NordicHQ http://www.nordichq.wwiionline.com/ , Där hittar ni allt ni kan behöva.

Lycka till och jag hoppas att ni får det kul :D

Stege
Medlem
Inlägg: 160
Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Stege » 8 november 2003, 13:11

*suck*
Just nu är det strul med registreringen, Men jag har postat om det så jag hoppas och tror att det kommer att vara fixat asap.

Användarvisningsbild
Luno
Medlem
Inlägg: 2016
Blev medlem: 7 maj 2003, 15:03
Ort: Portugal/Funchal

Inlägg av Luno » 8 november 2003, 13:19

varför kan dom inte släppa WWII Online till MacOS 9.2 nu finns det bara till MacOS X :cry:

BrittSten
Medlem
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2003, 02:30
Ort: Fagersta/Västmanland

Inlägg av BrittSten » 8 november 2003, 13:57

hm, WWII online, det jag har hört om det är att det är släppt nåt år för tidigt innan ens hälften var fördigutvecklat....är detta sant?
"Det är inte lätt när det är svårt"

Stege
Medlem
Inlägg: 160
Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Stege » 8 november 2003, 14:57

BrittSten skrev:hm, WWII online, det jag har hört om det är att det är släppt nåt år för tidigt innan ens hälften var fördigutvecklat....är detta sant?
Både jag och nej. Det var definitivt släppt för tidigt och färdigutvecklat blir det väl aldrig.
Jag har spelat sedan 19 september 2001 och jag tycker iaf att det är 200% bättre nu än vad det var då.

Testa och se, Det är ju gratis :)
Däremot, Spelet är inte för alla typer av spelare och man bör ta kontakt med en squad. Det kan vara ganska svårt att lära sig.

Ni kan PMa mig här om ni vill hänga med vår squad.

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 8 november 2003, 15:52

Hur stort blir spelet med den senaste patchen?

Stege
Medlem
Inlägg: 160
Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Stege » 8 november 2003, 16:38

tobbe skrev:Hur stort blir spelet med den senaste patchen?
131 MB.

Mikael Karlsson
Medlem
Inlägg: 276
Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
Ort: Vålberg
Kontakt:

Inlägg av Mikael Karlsson » 8 november 2003, 17:17

Yeeeeeeeeesssss!!!! :D
Ska formatera om datorn om ett par minuter men imorn så är jag nog fit for fight, ska bli kul att få spela igen! :D

Stege, bered dig på att få stå ut med mig i eran squad imellanåt(även om jag mest av allt vill ta tillbaka Huy och städerna runt omkring). ;)

Stege
Medlem
Inlägg: 160
Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Stege » 8 november 2003, 18:01

Mikael Karlsson skrev:Yeeeeeeeeesssss!!!! :D
Ska formatera om datorn om ett par minuter men imorn så är jag nog fit for fight, ska bli kul att få spela igen! :D

Stege, bered dig på att få stå ut med mig i eran squad imellanåt(även om jag mest av allt vill ta tillbaka Huy och städerna runt omkring). ;)
Inga problem Amigo :wink: Du är så välkommen så, Vi ska nog se till att få dig hookad ordentligt ska du se :)

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 8 november 2003, 18:20

Stege skrev:
tobbe skrev:Hur stort blir spelet med den senaste patchen?
131 MB.
Så lite? Nåja var kan ja tanka spelet med senaste patchen då?

Stege
Medlem
Inlägg: 160
Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Stege » 8 november 2003, 19:15

Tobbe, Gå till den sidan jag hänvisar till i min första post.

Jag har fått reda på att man kan inte använda hotmail eller yahoo adresser för registreringen.

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 8 november 2003, 19:22

Vad får man använda då?

Stege
Medlem
Inlägg: 160
Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Stege » 8 november 2003, 19:37

Ja, Typ andra adresser :) Det handlar nog mest om att folk har en förmåga att skapa flera konton och dom vill väl försöka bromsa det lite.

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 8 november 2003, 20:27

Ja har ju inga andra adresser :( .

Användarvisningsbild
Luno
Medlem
Inlägg: 2016
Blev medlem: 7 maj 2003, 15:03
Ort: Portugal/Funchal

Inlägg av Luno » 8 november 2003, 20:46

tobbe skrev:Ja har ju inga andra adresser :( .
http://www.home.se :) så får du en POP3 adress

Skriv svar