Där är jag väldigt osäker på vad som hände om jag ska va helt ärlig jag tror inte att Mig-17 planet( tror det var en Mig17) sköt sönder flottenCJBackfire skrev:precis!Luno skrev:Ren Höek skrev:Oberoende av just det här fallet...
...en havsgrav ÄR en gravplats, och en ganska bra grav om du frågar mig. Man kan gå till nästan vilket vattendrag som helst, langa i en blomma och man har då träffat rätt! Det är trångsynt att endast godta hål i marken som riktiga begravningsplatser.
Men planet var antagligen tomt när det sjunk så därför kan man ta upp det med gott samvete
Besätningen klarade nerskutningen men ryssarna sköt sönder livbåtarna med bessätningen i
en Mig-17 är beväpnad med två 23m Akan
tänk är själva vad skulle dubbla 23mm Akan göra med en flotte det hade inte blivit något kvar av den ..
På dom få bilder som finns på flotten så ser man hållen och dom är inte från 23mm det kan max ha varit 7.62mm
Jag tror att besättningen räddade sig i livbåten och en rysk U-båt plockade upp dom och sköt sönder flotten för att få den att sjunka
Men det är vad jag tror