Screenshots
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
- Johan Elisson
- Medlem
En liten skärmdump från min senaste omgång som Sverige i Hearts of Iron:

Jag valde att inte stödja Finland i Vinterkriget för att bygga upp mina styrkor, men när sen Tyskland invaderade Sovjet och Finland slöt upp på deras sida gjorde även jag så. Som synes har jag med mina svenska divisioner motat Röda armén bortom Leningrad. De har dock några små motståndsnästen i det inre av Finland vilka snart är ett minne blott. Tyskland invaderade Norge så jag hamnade i krig med våra västra grannar, då är det lika bra att roffa åt sig så mycket som möjligt.
/Johan
Jag valde att inte stödja Finland i Vinterkriget för att bygga upp mina styrkor, men när sen Tyskland invaderade Sovjet och Finland slöt upp på deras sida gjorde även jag så. Som synes har jag med mina svenska divisioner motat Röda armén bortom Leningrad. De har dock några små motståndsnästen i det inre av Finland vilka snart är ett minne blott. Tyskland invaderade Norge så jag hamnade i krig med våra västra grannar, då är det lika bra att roffa åt sig så mycket som möjligt.
/Johan
- CJBackfire
- Medlem
- Marcus Svernvik
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Jag och Rommel har ytteligare spelat en Sudden Strike match han var ryssarna den här gången och jag tyskarna och mina tyska trupper anfaller ryska positioner under den ryska vinterna och såklart så vann jag
.
Här kommer lite bilder:
Här kommer lite bilder:
- Bilagor
-
- Här har mina styrkor precis anfallit en liten by som jag hade bombat sönder med mitt artelleri och ryssarna hade lämnat den och samlades utanför den.
Lägg märke till den inringade Stalin-stridsvagnen som förstördes under anfallet. Jag har också ringat - anfallstryka.jpg (141.68 KiB) Visad 2923 gånger
Senast redigerad av 1 tobbe, redigerad totalt 18 gånger.