http://www.11v11.co.uk/index.php?pageID=522
Idag(7 november) har bl a hänt;
1931: Rochdale tog sin sista seger för säsongen genom att besegra New Brighton med 3-2 och de förlorade nästföljande 17 matcherna innan de spelade oavgjort i den sista matchen för säsongen. Samma dag gjorde Tom Keetley(Notts County) sitt tredje hattrick på bortaplan. Fjorton år senare köptes Tommy Lawton för 11 500 pund till Chelsea från Everton.
Tyvärr så har jag upptäckt ett fel;
07 November 1982
Först trodde jag att det var "världsfinalen för klubblag" som bruka hållas i november mellan den klubb som hade vunnit Europacupen för mästarlag i Europa och Sydamerikas bästa mästarlag(finalen gick i Tyoko). Men VM brukar ju hållas under sommaren!!!Antonio Cabrini became the first player to miss a penalty in the World Cup Final. The penalty was awarded against West Germany in the 25th minute, but the Italian hit the ball wide. Italy went on to win the trophy despite the miss 3-1.
Jag har samlat på mig en del händelser ifrån denna hemsidas "Football Today", om ni vill kanske jag kan bidraga med vad som har hänt under en specifik dag eller diskutera detta.