Mats G. Larsson - någon som vet var han finns nu?

Skriv svar
Användarvisningsbild
Olof Ekström
Medlem

Mats G. Larsson - någon som vet var han finns nu?

Inlägg av Olof Ekström » 1 december 2003, 13:52

Tidigare fanns Mats G. Larsson med på listan över anställda vid inst f arkeologi i Lund, men han har försvunnit och efter vad jag kan hitta så svarar han inte på email till den adress som uppgavs där. Är det någon som vet om han är kvar där? Har han bara valt att försvinna för att komma undan efterhängsna amatörhistoriker eller har han faktiskt bytt jobb?

Christer Samuelsson
Medlem

Re: Mats G. Larsson - någon som vet var han finns nu?

Inlägg av Christer Samuelsson » 1 december 2003, 17:05

Teodric skrev:Tidigare fanns Mats G. Larsson med på listan över anställda vid inst f arkeologi i Lund, men han har försvunnit och efter vad jag kan hitta så svarar han inte på email till den adress som uppgavs där. Är det någon som vet om han är kvar där? Har han bara valt att försvinna för att komma undan efterhängsna amatörhistoriker eller har han faktiskt bytt jobb?
Jag vet inte var han kan finnas, men via den här sidan, kanske du kan hitta honom: http://www.vittfarne.com/ Såvitt jag vet medeverkar han på något sätt i projektet.
Christer S.

Stefan
Medlem

Inlägg av Stefan » 2 december 2003, 11:50

Är det författaren Mats G? I så fall kan han ju finnas med i nån arbetsförmedling för författare, tänk i de banorna.

(Vet att det finns en MGL som skriver ungdomsböcker med historiska teman)

Skriv svar