Alexander Graham BellHexmaster skrev:"Mr. Watson, kom hit - jag vill träffa dig."
Första telefonsamtalet
/CvD
Nog var det gamle Winston, vars citat måste vara nog för en helt egen bok, som yttrade dessa ord i parlamentet efter Münchenavtalet. Man får väl konstatera att han hade rätt...Hexmaster skrev:Winston vid München-överenskommelsen? (Är det rätt så kan Johan gärna ta frågan.)
Nej det är inte Bono, Killen är inte med oss längre, och han gjorde mycket hårdare musik än Bono, närmare bestämt började de i punkrock och slutade i en blandning av punk, reggae, och dansmusik, men med alltid klassisk rock n roll i grunden.paulderfinne skrev:Jag har jättesvårt att känna igen ansikten. Men jag kan ju gissa utav dina uppgifter. På 70- och framför allt 80-talet var det ju U2 som gällde. Så kanske det renatv är ett ungt foto av Bono
Klart det är Joe Strummer of the Clash. Mer genialisk punkrockare får man leta efter (möjligtvis Mick Jones eller Paul Simonon dåFerocius skrev:Det var en svår jäkel bara sett till bilden, jag har funderat i flera dagar, men nu med ledtrådarna så blev det ju lite humanare. Det måste vara Joe Strummer?