Saddam husseins böcker?
Saddam husseins böcker?
jag vet inget om dem, bara att Saddam ska ha skrivit dem (sant eller inte?) och inte heller vad de handlar om. Är det typ självbiografier som "Bakom Mustachen, the Saddam story" eller är det fiktiva berättelser?
Någon som läst dem?
Någon som läst dem?
-
Lewenhaupt
- Medlem
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
- CJBackfire
- Medlem
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
Att läsa hela, eller åtminstone delar ur Mein Kampf borde faktiskt vara en del av skolan. Jag läste den eftersom jag tyckte det var ett krav för att kalla sig någotsånär allmänbildad.
Hade jag planerat att bli nazist hade den nog avtänt mig slutgiltigt, sämre bok har jag då fan aldrig läst.
Det är faktiskt mycket få böcker som jag har plågat mig igenom, och Mein Kampf är definitivt en av dem
Hade jag planerat att bli nazist hade den nog avtänt mig slutgiltigt, sämre bok har jag då fan aldrig läst.
Det är faktiskt mycket få böcker som jag har plågat mig igenom, och Mein Kampf är definitivt en av dem
Hela!??? Herragud, ska ungarna inte läsa anant än Mein kampf? Det tar ju evigheter att läsa detta skräpverk,den är ju nästan oläsbar!!Buffeln skrev:Att läsa hela, eller åtminstone delar ur Mein Kampf borde faktiskt vara en del av skolan. Jag läste den eftersom jag tyckte det var ett krav för att kalla sig någotsånär allmänbildad.