Är det någon som har koll på Danmark skattesystem? Hur mycket betalar man i inkomstskatt och skiljer sig deras skattesystem ifrån den svenska?
//Martin
Ps. tråden är inte menad som en politisk tråd, utan som en fakta tråd.
Skatterna i Danmark?
Re: Skatterna i Danmark?
Tack! Skall ta kolla upp länken!Hans skrev:En överblick av skatter i Europa.
http://epp.eurostat.ec.europa.eu/pls/po ... -EN-BP.PDF
MVH
Hans
//Martin
-
olle_i_chile
- Medlem
- Inlägg: 29
- Blev medlem: 27 april 2007, 22:34
- Ort: Stockholm
Re: Skatterna i Danmark?
Nu är tydligen DK högst i världen....