Min artikel om tyska prickskyttar

Tillägnad vår saknade medlem varjag
Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 25 februari 2003, 19:07

Fortsätter på fjäsklinjen :)

Men iaf, oerhört intressant. Prickskyttar är ett intressant ämne och en intressant artikel. Mycket bra jobbat!!

Den får 5 gebringssoldater av 5 möjliga. :roll:

Användarvisningsbild
Daniel L
Medlem
Inlägg: 3375
Blev medlem: 20 oktober 2002, 20:49
Ort: Konungariket Sverige

Inlägg av Daniel L » 25 februari 2003, 19:30

Man tackar!

mvh/ Daniel

Finarvas
Medlem
Inlägg: 161
Blev medlem: 15 januari 2003, 13:02
Ort: Varberg
Kontakt:

Inlägg av Finarvas » 25 februari 2003, 22:17

Mycket bra text. Det enda jag saknar är mer information om vapen och utrustning som användes.

Användarvisningsbild
Daniel L
Medlem
Inlägg: 3375
Blev medlem: 20 oktober 2002, 20:49
Ort: Konungariket Sverige

Inlägg av Daniel L » 25 februari 2003, 22:39

Kul att du gillade den Finarvas. Att inte skriva om vapen, utrustning och dylikt var ett medvetet val från min sida men jag förstår om du saknade det. Vapen och annan utrustning går att skriva mycket om och framtida artiklar kommer säkert behandla ämnet, dessutom har det redan skrivits mycket om tyska prickskyttegevär.

mvh/ Daniel

Necros
Medlem
Inlägg: 1003
Blev medlem: 11 april 2003, 16:07
Ort: Värmland

Inlägg av Necros » 22 april 2003, 15:33

Intressant läsning och bra skrivet. Är ganska ny till det här forumet men hoppas att få möjlighet att läsa och själv kanske bidraga med fler intressanta artiklar och inlägg i framtiden.

Mvh/Mikael

Skriv svar