Kul att du gillade den Finarvas. Att inte skriva om vapen, utrustning och dylikt var ett medvetet val från min sida men jag förstår om du saknade det. Vapen och annan utrustning går att skriva mycket om och framtida artiklar kommer säkert behandla ämnet, dessutom har det redan skrivits mycket om tyska prickskyttegevär.
Intressant läsning och bra skrivet. Är ganska ny till det här forumet men hoppas att få möjlighet att läsa och själv kanske bidraga med fler intressanta artiklar och inlägg i framtiden.