Han har tagit ut den till mig på landet nu för att leka av sig lite. Så i helgen blir det av att åka som det ser ut.. Kanske bjussar på lite mer bilder och video framöver


Har också nåt svagt minne om det.Der Löwe skrev:Vad jag kommer ihåg från den onda tiden när Division Nord var en reell motståndare så kunde en sådan division antingen inehålla en bataljon T 55 eller en bataljon PT76. Jag antar att framkomligheten var viktigare än skydd och eldkraft för en del av de divisionernas uppgifter.