Hej,
jag undrar hur reservbandupphängningen på höger vagnsida fungerade.
Tog man helt enkelt två långa stänger och använde den för att hålla sex bandlänkar - tre där uppe och tre där nere - på plats?
Morgan
Reservbandlänkupphängning StuG IV
Reservbandlänkupphängning StuG IV
"Om man får hörselskador eller inte beror på volymen, inte musiken. Alltså är hårdrock i sig inte skadlig!"
Re: Reservbandlänkupphängning StuG IV
Jag har fått svar i ett annat forum.
Morgan
Morgan
"Om man får hörselskador eller inte beror på volymen, inte musiken. Alltså är hårdrock i sig inte skadlig!"
Och svaret?Morgan skrev:Jag har fått svar i ett annat forum.
Morgan
Så som jag misstänkte, två stänger som vardera höll tre bandlänkar på plats.
Men det är bäst att fråga innan...
Anledningen till att jag frågade är att jag just nu håller på med ett ombyggnadsarbete, där jag bygger om en PzKpfw IV-överdel till en StuG IV-överdel. Överdelen är nu till 99% färdig, eventuellt återstår några detaljer, får se, och det som ska göras sedan är målningsarbetet och därefter, eftersom det rör sig om en rc stridsvagn, elektroniken. Fast jag kommer få lite hjälp med elektroniken, än så länge är jag inte så bra på den biten.
Morgan
Men det är bäst att fråga innan...
Anledningen till att jag frågade är att jag just nu håller på med ett ombyggnadsarbete, där jag bygger om en PzKpfw IV-överdel till en StuG IV-överdel. Överdelen är nu till 99% färdig, eventuellt återstår några detaljer, får se, och det som ska göras sedan är målningsarbetet och därefter, eftersom det rör sig om en rc stridsvagn, elektroniken. Fast jag kommer få lite hjälp med elektroniken, än så länge är jag inte så bra på den biten.
Morgan
Och så här ser min mini-version ut...
Morgan
Morgan