heroica Fallschirmjäger

Diskussioner kring modeller som bygger på vår historia.
Värd: B Hellqvist
Skriv svar
Användarvisningsbild
lalo
Medlem
Inlägg: 40
Blev medlem: 19 augusti 2008, 12:18
Ort: Granada--- Spain
Kontakt:

heroica Fallschirmjäger

Inlägg av lalo » 27 augusti 2008, 12:14

.............. :roll: Hej! Varsam forumet: Skalman.nu. ...... Hälsningar. Jag är glad att kunna visa ett äventyr fiction som har 5 sidor med bilder, videor och dioramas. Frågan är en mission att samma Fhürer instruerar sina elit trupper. Anropas också Diablo gröna ........ den FALLSCHIRMJÄGER.
I själva verket ... är en hyllning till alla dessa obesjungna hjältar av alla striderna i historien.
Jag skall ange den farbara väg från min hemsida, fram till den plats där fallschirmjáger. V. ...:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Escala 1 / 10 / LINK DE LALO / Madelmaniacototal / Soldado Siglo XX / Fallschirmjäger
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.laguardaeradelmaspenko.info
-------------------------------------------------------
Jag hoppas att ni uppskattar. .......
(Se videoklipp av siffrorna ledade skala från 1 / 10 ... av Fallschirmjäger in action.)
Jorge.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

........... 8-) Hello, gentle forum: Skalman.nu. ...... Greetings. I am happy to show an adventure fiction that has 5 pages with pictures, videos and dioramas. The issue is a mission that the same Fhürer instructs its elite troops. Called also Diablo Greens ........ the FALLSCHIRMJÄGER.
In fact ... is a tribute to all those unsung heroes of all the battles of history.
I shall indicate the navigable route from my website, until the site where the fallschirmjáger. V. ...:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Escala 1 / 10 / LINK DE LALO / Madelmaniacototal / Soldado Siglo XX / Fallschirmjäger
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.laguardaeradelmaspenko.info
-------------------------------------------------------------
I hope you enjoy. .......
(See the videos of the figures articulated scale of 1 / 10 ... of Fallschirmjäger in action.) ..... 8-)
Jorge.
http://zurribulli.ucoz.com/index.html
---------------------------------------------------------

Skriv svar