Ny tyst kompressor + Airbrush & färger säljes!

Diskussioner kring modeller som bygger på vår historia.
Värd: B Hellqvist
Skriv svar
patfop
Provmedlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 1 april 2008, 18:57

Ny tyst kompressor + Airbrush & färger säljes!

Inlägg av patfop » 1 april 2008, 19:04

Ursäkta det sumpiga mobilfotot ;-)

Tyst kompressor Eurotec 10A inköpt på Wentzels Hobby AB 13:e Februari 2008 (för 2140:- inkl frakten!), samt utmärkt Biltema Airbrush lika ny den kostar en 350:-
samt 6st FW Artist Acrylic Inks á 300:- bara använt några droppar av den svarta och de är dryga, färgerna är också nya! Jag har alltså gett 2740:- för allt för en och en halv månad sedan....

Kompressorn går i 38dba, har tryckregulator & fuktavskiljare. Jämförs ofta med Iwata´s mindre modell tror den kallas sprintjet, de är väldigt lika. Går helt klart ha i lägenhet som jag hade tänkt. Allt i utmärkt skick! Finns i Halmstad.

Det enda dåliga med paketet (förutom det låga priset för mig då), är Biltema Airbrushsprutan, är att modellen inte har snabbkoppling, utan man trär på slangen direkt på en nippel. Det kändes lite B. Men sprutan funkar fint. Den har dessutom ett hölje á la vissa mer kända fabrikar som man kan skruva bort för att komma än närmre för superfina linjer, ja med lite träning då naturligtvis. Och om man vågar gå så nära det man sprutar med nålen...

ALLT MAN BEHÖVER FÖR ATT KOMMA IGÅNG! Det blir inte billigare än så här.
Jag begär 1400:- + fraktkostnad som kommer hamna någonstans runt 160 - 200:-.
Ring (*0762-214014*) eller maila.

Mvh
Patrik
Bilagor
AIRb.jpg
AIRb.jpg (253.04 KiB) Visad 1474 gånger

Skriv svar