Tycker mycket om deras kläder, tycker det är bra gjorda saker,
men vist finns det saker som man kan fundera hur dom kan göra detta oxå.
http://www.toyshammer.com

Måste vara TC första Amerikansa sak va?
Kanske kommer det lite andra saker oxå?

Jäkla fräckt kammoflage på den där kanonen. Kanske vore något att applicera på SdKfz 250:an.snorre70 skrev:Jo såg detta jag med, lite fundersam över varför dom nästan bara släpper Tyskar, är det för att dom vet att jag måste ha dom eller??
Amrikanska soldater säljer ju kanske bättre än Tyska figurer, om man tänker på vilka som är lättast o få tag på.
Detta släpp käns ju riktigt o nödigt i alla fall.
Verkligen! Håller med till 100%!!Cyber Joker skrev:När fan ska tyskarna få Neo3Body?
Den LW skytten är ett måste till min samling LW gubbar. Det är mycket tråkigt att dollarn börjar bli dyr och att priserna på både DiD och DML börjar bli oskäligt höga.snorre70 skrev:Den ser helt OK ut, man kan ha den till den förra som kom ut om inte annat.
Men helt klart ser denna bättre ut. Synd att DiD´s figurer börjar bli riktigt dýra bara.
ps
Lite nytt från dragon.
Ja tyvärr så kan dom lätt höja och höja så länge vi alla köper vidare.....kommer alltid finns någon som köper.Cyber Joker skrev:Den LW skytten är ett måste till min samling LW gubbar. Det är mycket tråkigt att dollarn börjar bli dyr och att priserna på både DiD och DML börjar bli oskäligt höga.snorre70 skrev:Den ser helt OK ut, man kan ha den till den förra som kom ut om inte annat.
Men helt klart ser denna bättre ut. Synd att DiD´s figurer börjar bli riktigt dýra bara.
ps
Lite nytt från dragon.