Du kommer inte att bli besviken, jag lovar.
12 volt går de på men Vince kör sina på 9 volt och då får de ett gulaktigt, mera likt verkligheten, ljus.
(Jag har för mig att det var 9 volt...
Mvh
Kent
Hmm, vad kan en sådan kosta ungefär? Tror inte att det är något som jag kan spara till...Cyber Joker skrev:Kan nog bara hålla med Kent W den verkar vara något tunt smäck med en massa resindelar. Håller knappast för några hårdare tag ute i naturen. Bättre att vänta och spara sina pengar till en begagnad Amorpax.
Det är nog för dyrt för mig, i alla fall just nu.Kent W skrev:Hej Alexander,
Eftersom Armorpax eller rättare sagt Spearhead (de är de som har stridsvagnarna - Armorpax har lösa delar mm) inte har funnits på marknaden speciellt länge och då jag tror de flesta vagnar de hunnit sälja knappt är byggda.
Så har då i alla fall jag inte sett en endaste färdigbyggd ute till försäljning.
Antingen har folk inte hunnit ledsna eller så är de så bra att köparna inte har någon anledning att sälja...![]()
Såg ett oöppnat Panzer IV kit inklusive alla r/c pack till salu för en tid sedan och den ville säljaren ha utpris minus £500 för.
(~£3000 + den usliga frakten)
Annars är det läge att handla nu före mitten av mars då de tvingas bli ett VAT-company och lägger på 17;5%och då blir de här vagnarna ännu svårare att komma över...
Mvh
Kent