Kan behövas när Stalins röda horder väller fram över steppen med skrikande politruker bakom sig med Naganen i ena handen och piskan i den andra.snorre70 skrev:Du Cyber den där va beväpnad till tänderna du, men cool.Cyber Joker skrev:Trots att våren är i antågande så är det vinter i centrala Ryssland. Men det är inte kallare än att han kan hålla i MG34:an med bara händer.
Skala 1/6-figursgalleri (stora bilder)
- Cyber Joker
- Medlem
Jo du själv så tycker jag om när dom är beväpnade. Som man brukar säga mycket vill ha mer!Cyber Joker skrev:Kan behövas när Stalins röda horder väller fram över steppen med skrikande politruker bakom sig med Naganen i ena handen och piskan i den andra.snorre70 skrev:Du Cyber den där va beväpnad till tänderna du, men cool.Cyber Joker skrev:Trots att våren är i antågande så är det vinter i centrala Ryssland. Men det är inte kallare än att han kan hålla i MG34:an med bara händer.
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Här är ett par till jag fixat till sedan i söndags.

Erich Spiegel i princip direkt ur boxen. Jag la till en kokard, satte på honom ett linne under (den rätt så tunna) sjömansblusen, och målade kängorna svarta. Moppen är handgjord.

Här är då Willi Bauer. Jag gjorde bältet smalare, monterade ett bältespänne för meniga och underbefäl, fixade till en bajonett, bytte hjälmen till en från Sideshow (ommålad, försedd med CVI-dekaler och inredd + ny hakrem), la till ett SA-sportmärke, samt bytte ut armbandet mot ett med "Adolf Hitler". Axelklaffen är handgjord.

Erich Spiegel i princip direkt ur boxen. Jag la till en kokard, satte på honom ett linne under (den rätt så tunna) sjömansblusen, och målade kängorna svarta. Moppen är handgjord.

Här är då Willi Bauer. Jag gjorde bältet smalare, monterade ett bältespänne för meniga och underbefäl, fixade till en bajonett, bytte hjälmen till en från Sideshow (ommålad, försedd med CVI-dekaler och inredd + ny hakrem), la till ett SA-sportmärke, samt bytte ut armbandet mot ett med "Adolf Hitler". Axelklaffen är handgjord.

- Cyber Joker
- Medlem
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Bra jobbat med Willi Bauer och för den delen Erich Spiegel med. snyggt.B Hellqvist skrev:Här är ett par till jag fixat till sedan i söndags.
Bra jobb med axelklaffen och kniven med. har du gjord det som sitter runt kniven med??
JAg hoppade över att inhandla Erich Spiegel i box men kunde inte låta bli att köpa han löst.
Gerhard sörjer sin döde bror och vän Nico.
Gerhard sörjer sin döde bror och vän Nico. Nico blev skjuten av en vodkadrickande och krigshärjad ryss, den ryssen finns inte längre. Gerhard gjorde allt han kunde för att rädda sin bror och vän Nico, men han misslyckades, Nico hade drabbads av akut blodbrist och syrebrist, och dött. Gerhard kommer aldrig att bli den samme han var. Nico har räddat Gerhard flera gånger men när det var Gerhards tur att göra det samma för sin bror så misslyckades han. Från den här dagen så kommer Gerhard att hata alla ryssar.........

Vad tycker ni?(Jag är nybörjare, det är första gången jag gör det här).
//Alexander

Vad tycker ni?(Jag är nybörjare, det är första gången jag gör det här).
//Alexander
- Cyber Joker
- Medlem
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
- Cyber Joker
- Medlem
- Cyber Joker
- Medlem
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus