Angående "Nick", är det DMLs amerikan som kom med balaclava och fälttelefon också?
Allmän skala 1/6-figursdiskussion
Ja, Nick kom med skidmössa och en "handie talkie". Figuren är ifrån 2002, det verkar vara i skiftet när Dragon började höja kvalitén för vissa saker är snygga medan andra är enkla ?panzerIV skrev:Angående "Nick", är det DMLs amerikan som kom med balaclava och fälttelefon också?
--
Jörgen
- sticky_bomb
- Medlem
- Cyber Joker
- Medlem
- sticky_bomb
- Medlem
Vet inte om Misha har samma gevär som Svetlana.sticky_bomb skrev:Då antar jag att man inte kan ta av siktet med annat än våld okså,jag skulle verkligen behöva geväret men jag vill kunna ladda om det,elr iallafall kunna "öppna" det
Figurerna är dock från samma tidsperiod så det verkar logiskt.
Svetlana har ett mosin-nagant som iaf. har korrekt typ av modifierat "handtag" på slutstycket.
Det går dock inte att öppna utan är "helgjutet".
Mvh
Gllim
- sticky_bomb
- Medlem
- Cyber Joker
- Medlem
- Ender Wiggin
- Medlem
- Cyber Joker
- Medlem
Det blev ett impulsköp nyss, var inne och kollade på Volats "fyndhörna" och såg en figur som skulle fungera perfekt som bas till en bash jag tänkt på ett tag, nämligen en legosoldat i Angola 1975-76. Figuren kostade 299:- och det tycker jag är ett helt ok pris!
Tänker dock inte använda Bond-figuren utan en annan skäggig figur som jag redan har hemma, som om någon vill ha ett Pierce Brosnan HS, så hör av er.
Sen en fråga, någon som har en figur från Sideshow, går det att sätta dit ett DML huvud enkelt, eller måste man modifiera en massa?
Tänker dock inte använda Bond-figuren utan en annan skäggig figur som jag redan har hemma, som om någon vill ha ett Pierce Brosnan HS, så hör av er.
Sen en fråga, någon som har en figur från Sideshow, går det att sätta dit ett DML huvud enkelt, eller måste man modifiera en massa?