Sudden Strike Forever.
Sudden Strike Forever.
Hej!
Har nu skaffat Sudden Strike Forever. Några andra här som spelar det och är sugna på en liten skalman-fajt? Anno har man redan klått så... 8)
Har nu skaffat Sudden Strike Forever. Några andra här som spelar det och är sugna på en liten skalman-fajt? Anno har man redan klått så... 8)
- Martin Tunström
- Medlem
- Inlägg: 4279
- Blev medlem: 23 mars 2002, 17:55
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Sudden Strike Forever.
Phuu, pga. av att vi bestämde att du skulle vara anfallaren och fick mer ballonger, medan jag fick mindre ballonger som försvarare, och om jag inte mins fel så slaktade jag mer stridsvagnar och infanteri än du slaktade av mig! 8) Sedan vill jag minnas att du gjorde en del korkade beslut som att ränna in i en by som först var befäst med miner (något din tanks fick erfara), stridsvagnshinder och diverse kanoner, sedan inne i byn stötte du på soldater i varje hus och vid en del ställen tanks.(Som jag lätt retirera eftersom jag visste att du skulle bomba var dom stod)Pulse skrev:Hej!
Har nu skaffat Sudden Strike Forever. Några andra här som spelar det och är sugna på en liten skalman-fajt? Anno har man redan klått så... 8)
/Mvh från den "största befästningsbyggaren genom tiderna"
- Wolfblitzer
- Medlem
- Inlägg: 971
- Blev medlem: 7 oktober 2002, 16:39
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
- Ort: Vålberg
- Kontakt:
Nja vet inte hur det går med det. Spelet funkar ju inte för Rommel och anno har problem med sin router. Jag däremot fixade så jag kunde spela med den och spelade två matcher med pulse och självklart så vann jag bådaMikael Karlsson skrev:Det skulle vara väldigt kul om vi Skalmaniterbörjar spela igen!
Jag har inte SSF installerat dock, ljudet fungerar inte till det men jag får se om jag får nån ordning på det, isåfall är jag gärna med!
/Amiral Armsvett8)
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
- Ort: Vålberg
- Kontakt:
Det blir till att fråga lite här och var.tobbe skrev:Nja vet inte hur det går med det. Spelet funkar ju inte för Rommel och anno har problem med sin router. Jag däremot fixade så jag kunde spela med den och spelade två matcher med pulse och självklart så vann jag bådaMikael Karlsson skrev:Det skulle vara väldigt kul om vi Skalmaniterbörjar spela igen!
Jag har inte SSF installerat dock, ljudet fungerar inte till det men jag får se om jag får nån ordning på det, isåfall är jag gärna med!
/Amiral Armsvett8)
. Tyvärr har inte pulse SS utan bara SSF, men vi kanske kan hitta folk på annat håll som vi kan spela med?
- Martin Tunström
- Medlem
- Inlägg: 4279
- Blev medlem: 23 mars 2002, 17:55
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
- Martin Tunström
- Medlem
- Inlägg: 4279
- Blev medlem: 23 mars 2002, 17:55
- Ort: Helsingborg
- Kontakt: