Trailer: http://www.fz.se/filmer/?id=2413
Info: http://www.videogamesblogger.com/2008/0 ... cluded.htm
Hälsningar,
/ Hooka-Hey
Call Of Duty 5 aviserat
Re: Call Of Duty 5 aviserat
Jättebra! Jag har verkligen uppskattat de tidigare CoD spelen!
En sida jag ibland skrivet på: Böcker på Nätet
Har kört spelet under helgen(PS3) är tyvärr inte jätte nöjd på spelet. Bland annat grafiken som kunde vara bättre tycker nog att 4 är bättre grafike på.
Sen är det lite väl mycket poltik i spelet nu som har spelat förstår säkert vad jag menar....I Berlin jag säger inte mer
Som sagt en 3+ av fem möjlig hade hoppats på klart mycket mera.....
Sen är det lite väl mycket poltik i spelet nu som har spelat förstår säkert vad jag menar....I Berlin jag säger inte mer
Som sagt en 3+ av fem möjlig hade hoppats på klart mycket mera.....
Instämmer i betyget!Mr x skrev: Som sagt en 3+ av fem möjlig hade hoppats på klart mycket mera.....
Hälsningar,
/ Hooka-Hey
Så har man spelat klart och med tanke på det politiska budskapet som finns i spelet. Så måste jag nog revidera mitt betyg som endast blir 2+. Slut scenen och många av de dialoger som är under spelet gör att man fundera i olika banor.
Mr X, hur är spelet politiskt i slutet/Berlin? att amerikanare var involverade i slaget om Berlin......????
ja77:
I slutet när man ska hissa den sovjetiska flaggan över reichstag känns det politiskt eller tycker du inte det?
När man har klarat en nivå spelas det oxså upp en politisk bild anser jag.
I slutet när man ska hissa den sovjetiska flaggan över reichstag känns det politiskt eller tycker du inte det?
När man har klarat en nivå spelas det oxså upp en politisk bild anser jag.
- sonderling
- Stödjande medlem 2021
Jag gapflabba på slutet. Det var en sådan orgie i slakt på tyskar, man uppmanades t.o.m att skjuta sårade tyskar inte fan hade man kunnat gjort nått liknande på ämnet Gwot iallafall.
Typ USMC i Falludja 2004.
Sonderling
Typ USMC i Falludja 2004.
Sonderling