Medal Of Honor: Frontline
Medal Of Honor: Frontline
är det nån här som har spelat de spelet till ps2. jag undrar om jag ska köpa de eller inte är de ett bra spel...?
-
Ebbe_lille
- Medlem
Jag äger spelet, det är faktiskt riktigt bra. Inte särskilt realistiskt givetvis, men ändå hästlängder roligare än Allied Assault. Ett tips är att kolla in siten http://www.spelbasen.net där en recension på Frontline nog kommer att dyka upp snart, skriven av ingen mindre än undertecknad.
Ja, gud vad tråkigt rtcws var, tråkigt i multipalyer ochså, springa runt som jänkare med mp-40 liksom, hur är uppdragen i moh:fl??? I moh:aa så tyckte jag det blev lited larvigt när flera uppdrag gick ut på att spränga en massa grjer inget tillex ska vi säga, att man skulle storma städer med sin trupp och sånt, och så kändes det lite tråkigt att med tre allierade och en själv så dödade man försvaret i en stad, en mindra bunker linje, sprängde en tiger, en sdkfz 251.MOS 13F skrev:Spela Förstapersonsskjutar utan mus? Otänkbart. Fast Allied Assault var ju ganska skoj, klart bättre än Return to Castle Wolfenstein.