Brothers in Arms
-
- Medlem
-
- Medlem
Tänk på att det där är Xbox-recensioner också. PC-versionen lär, enligt Gearbox, vara lite vassare. Att man sen har ett helt tangentbord till hjälp gör förmodligen inte spelandet sämre. Läste också att VFW, Veterans of Foreign Wars, ger sitt stöd till spelet vilket ju är lite intressant, om än mest en PR-gimmick kanske.
-
- Medlem
-
- Medlem
-
- Medlem
Låter som du för möjlighet att testa spelet innan oss dödliga vore kul om du har möjlighet att skriva några rader när du fått testa spelet/Tack.Henric Edwards skrev:18/3 är det datum som gäller. Trodde jag skulle få mitt recensionsex den här veckan, men får nog vänta till början av nästa innan det dimper ner i brevlådan.Mr x skrev:Hej!
Nu säger cdon att det är den 18/3 som gäller är det någon annan som har hört eller sätt något annat datum?
~Henric Edwards
Detta för att vi andra inte ska dö av väntan
-
- Medlem
Lovar att plita ner ett par rader mellan spelsessionerna. En fullödig recension borde vara klar innan den 18 (beror lite på när vi får spelet) så jag länkar till den så fort den är klar. Rec-exet av Silent Hunter III borde också dyka upp på min hårddisk i början av nästa vecka, så jag lär få ligga i för att hinna klart. Men vem är jag att klaga. Kunde blivit tilldelad sämre titlar.Mr x skrev:Henric Edwards skrev:
Låter som du för möjlighet att testa spelet innan oss dödliga vore kul om du har möjlighet att skriva några rader när du fått testa spelet/Tack.
Detta för att vi andra inte ska dö av väntan
~Henric Edwards
-
- Medlem
Har lirat rätt mycket BIA (XBOX).. Fantastiskt spel! Bra grafik (för att vara XBOX ), kontrollerna känns helgjutna och tar ungefär 5 minuter att behärska. Det som är behållningen är förstås TAKTIKEN - spot, suppress, flank! Du kan förstås agera elitstyrka på egen hand, som komplement, annars kommenderar du en variation av små skyttegrupper och pansarfordon. Som någon skrev tidigare så är det så att JA, spelet rör sig bara i Normandie-trakten.. Men det är stora ytor och förhållandevis varierat landskap (farmar, byar, småstäder).
All and all, I'd give it an 95% score!
All and all, I'd give it an 95% score!
-
- Medlem
-
- Medlem
Hej!
Nu är det inte långt kvar var hos min spel lev/butik och hörde mig för då jag såg bilder montern, döm till min förvåning då dom hade spelet bakom disk...
Tydligen gick det inte att köpa spelet idag utan man var tvungen att vänta tills den 18/3-05........gissa vem som kommer vara vid låste 10.01
Ps. I senaste Slitz fick spelet dunder betyg
Nu är det inte långt kvar var hos min spel lev/butik och hörde mig för då jag såg bilder montern, döm till min förvåning då dom hade spelet bakom disk...
Tydligen gick det inte att köpa spelet idag utan man var tvungen att vänta tills den 18/3-05........gissa vem som kommer vara vid låste 10.01
Ps. I senaste Slitz fick spelet dunder betyg
-
- Medlem
-
- Medlem
-
- Medlem
-
- Medlem
-
- Redaktör emeritus